ALENE PÅ VALENTINES?

I morgen er det jo valentine’s day, og den skulle jeg egentlig tilbringe alene – i den forstand at jeg ikke skulle tilbringe den med Fredrik. For når vi først har dratt helt til Gjøvik, så hadde det vært greit å bli noen dager ekstra. Men Fredrik ville gjerne at vi skulle tilbringe dagen sammen, og jeg har også en del som må gjøres før helgen – så da ble det slik. Jeg kommer nok til å dra hit igjen om ikke så lenge, men da blir nok kun et av barna med meg. Foreldrene mine er veldig takknemlige for at vi kom på besøk i det hele tatt, så om det ikke ble det lengste besøket så får det gå for denne gang.

Jeg har for øvrig ingen planer for «kjærlighetsdagen» i morgen utover at vi skal dra hjem igjen. Jeg kommer ikke til å kjøpe gave til Fredrik og han kommer ikke til å kjøpe til meg – ei heller blir det noen romantisk middag. Det høres sikkert nitrist ut for noen, men sånn er det og det går helt fint for min del. Haha, faktisk tror jeg det nærmeste jeg kommer en “date” i morgen er togturen min hjem med barna mine. Så den skal jeg bruke til å tenke på hvor mye jeg setter pris på all kjærligheten de viser meg hver eneste dag!

18 kommentarer
    1. Hvorfor var det så viktig å tilbringe denne dagen sammen når dere ikke skal gjøre noe som helst ut av den da?

    2. Jeg syns det høres veldig koselig ut at Fredrik bare vil at dere skal være sammen <3 Man trenger absolutt ikke gjøre mye greier ut av ting for å ha det fint eller romantisk. Håper dere får en fin dag i morgen!

    3. Jo kjære vene. Tid sammen er da bra nok i lange baner. Bare litt snodig at det var så utrolig viktig å være sammen på akkurat denne dagen når 1. Du har dratt med deg to unger på lang togtur og stresser hjem igjen for å “bare være sammen”
      2. Dere er på randen av et brudd, skal ikke feire Valentines, men likevel er det viktig å være sammen på akkurat denne dagen.
      Men herlighet, kos dere:)

    4. Dette var et litt forvirrende innlegg. Men håper dere får en fin dag og at turen tilbake går bra 🙂 Var det ikke meningen å bli lengere med foreldrene dine?

    5. Enig med de som synes dette var et forvirrende innlegg…Skriver stadig om det dårlige forholdet o at dere vil være fra hverandre en periode og så er dere tilbake etter to døgn…Da kan det ikke være så ille lell.Hater valentines dag,det er hver dag som gjelder,ikke en dag i året……….

    6. Enig med anonym over her. Ta nå den pausen fra hverandre som du sier dere trenger da? må være utrolig forvirrende for barna at mamma og pappa ikke klarer å finne ut av forholdet sitt. Hvis det var så viktig å være sammen på valentines så kunne du jo drøya med å dra. Håper for barnas skyld at dere finner ut av ting snart

    7. Hadde nok vært lurere å bli en ukes tid? 🙂 Så kunne dere heller hatt valentins neste år hvis dere fortsatt er sammen? 🙂 Såklart velger dere selv, men for min del er det like viktig å være sammen den 23 februar som den 14 når man uansett ikke skal “feire dagen”.

    8. Enig med kommentarene over at det er litt rart å drasse med seg begge barna på lang togtur for så å dra rett hjem igjen etter kun 2 dager, når du i tillegg skrev at du og F trenger en pause fra hverandre.

    9. Frem og tilbake er like langt…
      Jeg lurer mest på hvorfor du «føyer» Fredrik her – han vil dere skal være sammen, men dere skal ikke feire.
      Det hadde, slik jeg ser det., vært bedre for dere alle om du var hos forelsrene dine en stund.
      Av og til må man stå opp for seg selv, og ikke hoppe når andre ber en hoppe.

    10. Jeg synes det lyser gjennom i det du skriver i dette innlegget at det var kun Fredrik som ville dette. Og ikke du.
      Og vet du hva? Hvis min samboer skulle fått meg til å komme hjem igjen, etter en såpass kort tur, for å tilbringe Valentines day sammen, noe som forøvrig er en vanlig hverdag, så han jobber vel og er vel ikke hjemme før ganske sent heller? – men da skulle min samboer ha hatt en veldig god plan for dagen altså. Hvis ikke hadde jeg sagt :”vi feirer det til helgen vi :)”

    11. Anonym: Jeg skjønner ikke hvordan du klarer å få vridd dette om til at du skal ha rett til å Insinuere at forholdet vårt ikke er dårlig – fordi jeg drar hjem etter to døgn istedet for å bli lenger? Det var viktig for Fredrik at jeg kom hjem til i dag, så da gjør jeg det. Helt enig i at vi kunne vært lenger, og kanskje skulle vi gjort det istedet. Gjort er gjort og spist er spist. Er ikke da virkelig ikke dermed sagt at vi IKKE sliter?

    12. Anonym: Kanskje burde vi vært lenger, men gjort er gjort. Jeg kan dessverre ikke fortelle dere alt og jeg forstår at det blir forvirrende for dere når jeg ikke gjør det. Bare vit at jeg av og til har veldig lyst til å fortelle alt.

      Jeg tror ikke barna merker at vi sliter. Vi er bevisste på å ha en god tone rundt dem, og for alt de kunne visst kunne jo denne turen bare vært en vanlig tur til besteforeldrene deres – en slik tur vi tar med jevne mellomrom. Jeg tviler sterkt på at barna tok skade av turen, og forstår ikke hvordan de skulle merket på denne turen at vi dro i første omgang fordi Fredrik og jeg trengte litt pusterom fra hverandre.

      Det var ikke så viktig for meg, det var viktig for Fredrik. Det håper vi også!

    13. Støtter dere 110% i denne avgjørelsen. Folk får mene hva de vil, men på slutten av dagen så er dette ditt og F sitt forhold. 😀 Dere vet hva som er best for dere. Og som du sier så kan du ikke alltid brette ut alle detaljer rundt situasjonen deres.
      Mange folk er så dømmende synes jeg.. Dette er DITT familieliv og diiiine barn. Så la Jessica få ta de valgene hun mener er riktig og nødvendige for sin familie. Uten at vi leserne skal legge oss oppi det eller bli “sure” fordi hun tar et annet valg enn vi selv ville gjort 🙂 Takk for meg :))
      Stå på babe!! Du er fantastisk💕💕💕 :))

    14. Dette blir jo bare for dumt, spesielt når det viser seg at dere reiste hjem for så å tilbringe timesvis alene…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg