TAKK FOR MEG!

God kveld! Jeg måtte bare skrive enda et lite innlegg til dere selv om det ble sent i dag. Jeg har gjestesnappet hos en konto som heter Tvillingmafiaen på Snapchat i dag, og det å snappe på fulltid tok virkelig mye mer tid og energi enn jeg trodde på forhånd! Det var så viktig for meg at jeg la ut noe ofte nok og at det jeg la ut var “bra” nok hvis dere skjønner, så det var jo ikke slitsomt fysisk selvfølgelig – men kanskje heller litt slitsomt for hodet mitt. Derfor tok det litt av tiden fra bloggen i dag! Det var veldig gøy, og det var så koselig å bli spurt! Det ligger fortsatt ute en god stund til om du har lyst til å se på dagen min sammen med barna godt dokumentert! Tusen takk for meg til alle dere blogglesere som fulgte med på snappen i dag, jeg setter så pris på dere 🙂

Sånn sett bort i fra å bruke dagen på å snappe (haha!) har vi ellers vært på besøk hos farfaren til barna og “Mimmi” – altså kjæresten hans. Hun hadde bursdag for noen dager siden, så vi hadde med både gave og blomster som Leo var med på å plukke ut. Det var veldig hyggelig, og barna spiste masse mat. De spiser aldri så mye mat hjemme som hva de spiser borte, og jeg lager så mye forskjellig hele tiden, finner nye oppskrifter og lager såpass mye mat fra bunnen at det er jo nesten ikke til å tro. Haha! De spiser jo godt hjemme også da, det er ikke det – men ikke i nærheten av så mye som de spiser når vi er borte på besøk! Litt stas det, tenker jeg.

Da Fredrik var ferdig på jobb, kom han også dit hvor vi var på besøk og var der en liten stund før turen gikk hjemover for oss alle sammen. I morgen har Fredrik fri, og derfor har jeg laget litt god kveldsmat til oss og vi kan ha litt alenetid i kveld mens barna sover. Fredrik har til og med kjøpt vegansk iskrem til meg – så gjett om jeg skal spise is! Jeg håper dere har hatt en OK mandag, jeg vet at den kan være litt tung noen ganger ♥

Vi snakkes i morgen!

8 kommentarer
    1. Det er vi som skal takke. Det har vært så fint å følge deg og den flotte familien din i dag. Vi føler oss heldige som fikk ha deg på besøk på Snapchat-kanalen vår ❤️

    2. Voldsomt til mye pes du skulle få for leggetiden da :p Vår som er noen mndr eldre enn din eldste legger seg kl 20 og står opp kl 8, og er uthvilt og klar for bhg innen kl 9 🙂 Sover fortsatt på dagen! Fordi han trenger det. Og nei, hjelper ikke legge han tidligere eller kutte dsgsøvnen. Barn er forskjellige! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg