DET ER SÅ VIKTIG FOR MEG!

Nå er det så og si en måned til 3-årsdagen til vår største skatt! I den anledning har jeg laget kollasj med bilder fra han var 1 måned og frem til nå. Å se alle disse bildene igjen, brakte med seg så mange nydelige minner.

Alle bildene har vært lagt ut på bloggen, så dere som har fulgt bloggen fra start husker kanskje også en del av disse. Jeg er virkelig ikke (!) ute etter å starte nok en diskusjon om bloggerbarn og det var heller ikke det dette blogginnlegget skulle handle om – men jeg må bare si at det å vite at jeg har disse bildene tilgjengelig hvor man ser hvordan (i dette tilfellet) Leo har utviklet seg fra han var baby og frem til nå, virkelig betyr mye. Om vi noen gang skulle oppleve brann eller at alle pcer og mobiler kræsjer og det som er – så vil jeg alltid kunne vise barna bilder fra de var små. Det er så viktig for meg, og det tror jeg det vil bli for dem også. ♥

Det tok en halv evighet å lage disse kollasjene, men siden jeg har lagd disse kollasjene og lagt dem ut hver måned før Leo har fylt år, så måtte jeg gjøre det i år også. Nå må jeg jo faktisk i gang med forberedelser til nok en bursdag jeg da! Jeg gleder meg veldig til å begynne med planleggingen allerede nå. Forhåpentligvis og sannsynligvis blir dette den første bursdagen Leo vil huske, så derfor synes jeg det er litt ekstra stas 🙂

Klem

5 kommentarer
    1. Synes faktisk det er skikkelig kjipt at du ikke har laget en vlog enda… Jeg forstår godt at nå er et dårlig tidspunkt å skulle videoblogge men vi har faktisk spurt siden dag en… Jeg vet iallefall jeg har spurt.. Og du har jo sagt at du har lyst, så er så kjipt å vente over et år på noe som ikke ser ut som kommer. Mener da typ en videoblogg som er mer enn 20 sekunder da… Vil ikke høre frekk ut, har bare sååå lyst å seeee:(

    2. En såå flott gutt altså!! <3 Nå er det ikke lenge igjen til bursdag her heller! Jenta mi fyller år 4. mars i år og gjett om jeg har mye å planlegge til den store 3 årsdagen! Herregud.. 3 år allerede. Ikke til å tro. :-O
      Håper dere har det bra, og sender dere alle masse klemmer.
      Ps. Guttene dine er bare så utrolig nydelige Jessica! <3 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg