ET LITE FARVEL..

Hei dere! Nå sitter jeg på toget og er snart i Oslo. Turen hit fra Larvik har gått veldig fint, men herregud så rart det er å dra helt alene? Jeg stopper opp med  jevne mellomrom og tror jeg har glemt noe fordi barna (og tingene deres) ikke er med. Haha!

Frustrasjonsnivået har derimot vært ganske høyt her for min del, ettersom internettet her på toget ikke er akkurat er helt optimalt. Så bildene jeg legger ut nå i dag er helt ubehandlet fordi jeg ikke tar sjansen på å begynne med redigering nå – siden bare det å laste de opp ubehandlet tok 15 minutter per bilde. Altså ingen filter, kontrast, lysstyrke etc på bildene mine i dag. Haha, jeg pleide jo ikke å bruke filter eller redigere bildene mine før – men nå føler jeg meg nesten avhengig av det siden jeg synes det gjør bildene så mye finere!

Noen av dere synes kanskje det er litt rart, men det er veldig vanskelig for meg å bare reise bort fra barna for min egen del – men så vet jeg jo også at det skjer ytterst sjeldent. Jeg “fortjener” vel litt fri jeg også. 

Det var ganske rart og trist å si farvel til guttene i dag. Noah sovnet like før jeg dro, så jeg måtte krype bort til han i sengen og si ordentlig hade til ham. Klarte ikke la være. Jeg savner han og Leo masse allerede, men jeg ser dem jo allerede på søndag – så jeg skal prøve å bruke tiden på å sørge for at jeg får en fin helg, for jeg vet at guttene har det bra der de er❤️

Det føles ikke ut som fredag for meg i dag – men jeg håper likevel dere sitter med fredagsfølelsen i dag. Nå er jeg straks fremme i Oslo før jeg må bytte tog videre til Gjøvik, så jeg må avslutte her. Vi snakkes senere, så håper jeg dere får en kjempefin helg så lenge!

12 kommentarer
    1. Synes du ser veldig flott og sunn ut 🙂 Du har skrevet flere ganger at du synes du er for mager – jeg synes du ser helt perfekt ut! Altså, misforstå ikke, du ser på ingen måte stor ut, men slank, men ikke sykelig tynn!

    2. Jeg lurer på hvorfor du alltid føler for å forsvare deg i forskjellige innlegg? Du skriver en setning for så å skrive forsvaret i parentes. Ut ifra det jeg har lest på bloggen din og det vil si absolutt alle innlegg fra du startet så ser jeg ingen grunn til at du må forsvare deg. Du er en helt vanlig og flink mamma som gjør det beste du kan og jeg synes det er synd hvis nettroll eller sånn skal få deg til å forsvare deg. Jeg er ikke halvparten av den mammaen du er, men ikke faen (unnskyld språket) om jeg gidder å unnskylde eller forsvare meg selv. Jeg ble til og med meldt til barnevernet for grunner som de selv sa var helt hinsides og selv om jeg noen ganger føler jeg trenger å forsvare meg selv så gidder jeg ikke. Jeg er bra nok akkurat som jeg er og det er du også!!

    3. Må nok si meg enig i kommentaren over. Du forsvarer alltid valg og meninger, men det trengs virkelig ikke

    4. Kos deg masse i helgen! 🙂
      Men et lite spørsmål: hva heter den vegetar restauranten du var på i tønsberg?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg