EN TØFF DAG

Hei dere! Beklager at bloggingen min den siste uken har vært veldig sporadisk, som tidligere skrevet har jeg vært syk og med alt som skjer ellers i livet mitt har det med fare for å høres voldsomt sutrete ut – trolig vært en av de vanskeligste ukene jeg har hatt på ganske lenge. Jeg har ikke hatt energi eller overskudd til å publisere gode blogginnlegg, og da har jeg heller valgt å la være en dag her og der. Det er forhåpentligvis helt over nå, jeg har savnet å oppdatere bloggen hver dag.

I dag har vi vært på mekling for å ordne en samværsavtale med barna, så det var siste steg før alt skal være i orden og vi kan få en ny start på hver vår kant. Det at jeg enkelte dager ikke skal ha barna hjemme hos meg fremover, er veldig rart. Men da får jeg kanskje også litt tid til å fokusere på meg selv? Jeg er ikke så vant til det, men det kan jo bli bra det også. Barna har jeg jo ikke snakket så mye om i det siste her inne, men de har det selvsagt bra. De virker like lykkelige som de alltid har vært! Jeg er så takknemlig for å være mamma om dagen. Å oppleve nederlag hjelper meg å se hva som virkelig betyr noe❤️

Nå håper jeg bare at jeg kan holde en positiv stemning her inne fremover, tipper at jeg ikke er den eneste som har savnet det. Haha! Jeg har jo ikke akkurat vært helt meg selv i det siste. Jeg skal heldigvis finne på en del fremover, og det føles veldig bra. Jeg har det i grunn greit nå, og har lyst til å legge dagen i dag, samt de siste dagene bak meg.

8 kommentarer
    1. Tipper at noen dager for deg selv vil være helt nydelig Jessica! Veldig fortjent er det også. ❤️

    2. Alle forstår at du ikke har det lett nå, og du skylder ingen noen ting. Dette er vanskelig, men vær så snill å ikke gi opp troen på at alt vil ordne seg og at fremtiden er lys.
      Klem,

    3. Så godt å høre at du føler det går bedre, og at barna har det fint. Dere er gode og omsorgsfulle foreldre💗💗

    4. Hei Jessica! Har vært i samme situasjon som deg, bare at far her ikke overhodet var samarbeidsvillig, og er det fortsatt ikke.. (vi gikk fra hverandre da minsten bare var 8 mndr) (det har gått ut over barna her, da han ikke er villig til å endre på avtalen, og barna er nå så store at de ønsker å velge selv) Vil bare si at det er veldig sunt for deg å ha noen dager hvor du kan tenke på deg, og etterhvert vil du sette stor pris på disse dagene alene, iallefall så lenge du ikke har en ny mann i livet som hjelper deg med barna. Se frem og opp, alt ordner seg, du er veldig fornuftig og imponerer meg stadig..
      Dette tror jeg du klarer bra!

    5. Denne setningen; “Jeg er så takknemlig for å være mamma om dagen. Å oppleve nederlag hjelper meg å se hva som virkelig betyr noe.” Du er så klok. Livet er vanskelig, men du gjør det beste ut av det. Jeg er så imponert og håper jeg blir en mor som deg en gang.
      Klem fast leser

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg