KOMMER ALDRI TIL Å LASTE NED TINDER

Hei dere! Skikkelig på tide med en oppdatering nå, til tross for at jeg ikke har fått blogget to ganger hver dag i helgen – så har jeg i hvert fall fått unnagjort masse annet blogg-relatert og det er jo alltids fint.

I dag fikk jeg nok en gang melding med skjermbilde av at noen har sett “meg” på Tinder – altså en person som bruker mine bilder. Om noen av dere har Tinder så setter jeg stor pris på at dere rapporterer dersom dere møter på “meg”. Dette er så frustrerende at jeg får lyst til å grine. Spesielt nå som jeg er singel også, er det mulig altså. Bare så det også er sagt så kommer jeg aldri i livet til å laste ned Tinder. Kjempefint for de som liker det og får noe ut av det altså – for all del. Men det er ikke min greie.

I dag har jeg vært en del alene siden bestevenninna mi som jeg stort sett bor hos når jeg er her i Gjøvik måtte på jobb. I dag skulle jeg egentlig få tipset dere om og vist frem den nye kroneisen til Hennig Olsen som er vegansk og kjempegod – men etter å ha vært innom alle bensinstasjoner i hele forbanna Gjøvik uten å finne den, så får jeg gjøre det en annen dag. Haha! Jeg skulle egentlig også hamstre inn for å spise masse is i kveld også, men da ble det godteri istedenfor. Ulikt meg egentlig, for nå er det ganske lenge siden jeg har spist godteri eller i det hele tatt mat, jeg eier ikke matlyst om dagen – men det går seg sikkert til det også.

Nå håper jeg helgen deres har vært bra! I morgen er Noah 1,5 år og jeg gleder meg stort til å se både han og Leo igjen. Før den tid blir det en natt til her i Gjøvik, og nå straks skal jeg ut for å spise sammen med familien min. Ha en fin kveld videre alle sammen ❤️

5 kommentarer
    1. Bli med å støtt foreldreopprøret på facebook. Siden du er mor regner jeg med at du bryr deg om at barn skal ha en god hverdag i barnehagen. Slik det er nå er bemanningen #uforsvarlig. Gjør en forskjell, signer kampanjen og bruk din stemme for å påvirke regjeringen.

    2. Bildet mitt har å blitt missbrukt i forbinnelse med appen hot or not … har kjæreste å alt, huff 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg