LIVET MITT ❤️

God kveld dere! Endelig er det torsdag, hvilket er min favorittdag i hele uken. Jeg føler at de siste dagene bare har rast forbi og klarer nesten ikke å forstå at vi snart er inne i mai måned. I dag har det til og med vært 15 grader her i Larvik, og det gjør meg så glad å kjenne at jeg ikke fryser ræva av meg når jeg går ut av døren hver morgen nå. Jøye meg så mye været har å si for humøret mitt, det er jo nesten litt flaut 😬 I natt hadde jeg overnattingsbesøk av venninna mi – siden barna og jeg hadde okkupert soverom nummer 1, og soverom nr 2 er kaostilstander herfra og til et visst sted, for å si det sånn, så endte hun opp med å sove på sofaen. Det gikk veldig fint, og det var koselig med litt besøk. Selv om det virkelig tilhører sjeldenhetene at jeg har overnattingsbesøk lenger! Hun møtte også barna mine for første gang, så det var gøy.

Ellers har min dag gått av til mye forskjellig – jeg har hatt en haug med papirarbeid den siste måneden fordi jeg som dere nå vet bor i leiligheten på egenhånd, så der har det vært en del som jeg har måtte ordne, spesielt alt som har stått i Fredrik sitt navn og så videre. Men heldigvis begynner ting å falle ordentlig på plass nå, og det synes jeg føles lettende. Det er jo så mye man på forhånd kanskje ikke en gang tenker over at man må ordne!

Livet mitt akkurat nå er fint. Hektisk, utmattende, men jøye meg så fint. Jeg føler meg bedre enn på veldig, veldig lenge.

6 kommentarer
    1. Går du med sommerklær hele året inne, eller bare når du blir tatt bilde av? har en samboer som alltid kler av seg til shorts hjemme, mens jeg sitter å fryser ved siden av 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg