BESØK AV PAPPAEN SIN

God kveld dere! I dag startet dagen min klokken 08:00 – og jeg var helt i sjokk over at jeg hadde sovet så lenge. Jeg bruker jo vanligvis ikke vekkerklokke lenger fordi jeg har barna – det er jo en av de store fordelene med å ha barn som vanligvis våkner grytidlig. Minuttet etter jeg var våken, så var Noah også våken – så da sto vi opp like etter, og Leo sov overraskende nok en halvtime til. Jeg leverte Leo i barnehagen, og så gikk jeg en liten tur med Noah som elsker å gå nå – han løper jo egentlig mer enn han går. Haha, han er helt herlig da 💖

I dag kom også Fredrik en tur på besøk for å være med barna – de skulle vel egentlig ut for å gå tur, men været var så skuffende dårlig at han ble her for å tilbringe tid med dem istedenfor. De lyste opp da han kom og hadde det kjempekoselig hele tiden. Noah snakker en del også nå – for Fredrik som ikke har barna like mye som meg, så blir jo språkutviklingen mye tydeligere – så det gjør jo det hele ekstra morsomt. Vi spiste også middag sammen, Leo var veldig begeistret for det – han spiser jo mer enn meg for tiden. Jeg har hatt en bra dag og en fin start på uken, og er ordentlig glad for at jeg kunne bidra til at barna og Fredrik fikk tid sammen i dag! Det koster meg ærlig talt så lite.

Det er så trist når to som har barn med hverandre ikke tåler trynet på hverandre, selv om det selvfølgelig kan være mange grunner til det – og det skal jeg ikke uttale meg noe om. Jeg forstår så uendelig godt at det er mye som kan ligge til grunn for det. Jeg er bare glad for det ikke er tilfellet for oss. Jeg er glad for at jeg kan snakke med Fredrik, at han kan snakke med meg og at vi kan ha det hyggelig når vi oppholder oss sammen for barnas skyld – uten problemer. Jeg tror det er både bra og viktig i årene som kommer!

7 kommentarer
    1. Du e så moden😊det har sagt det før !!! 👏🏼👏🏼 Jeg e 20 og har vært skilsmisse barn lenge ,, og det at mamma og pappa var sammen av og til på jule feiring vanlige middager eller bare for å vær te stede før kjærester/ ny kone – kom inn i bilde. er det som er
      det beste minnene jeg har fått,, og jeg e sikker på at forsetter dere sånn for Leo og Noah lenger frem i tid så er det minner som vil sitte godt hos dem 👏🏼❤️ Stå på jessica 👏🏼👏🏼❤️

    2. Hver gang jeg går inn her og leser, blir jeg så utrolig stolt av deg. Du er sterk, Jessica! Sterk som tar hverdagen som alenemor på strak arm, sterk som klarer å ha et godt forhold til barnefar selv om bruddet er såpass ferskt, sterk som alltid setter barna først. Du er modig som klarer, som tør, og som deler åpent.
      Til Bjørg som kommenterte over her; er det virkelig noe å henge seg opp i? Vi har sett flere bilder av barna sitte ved bordet tidligere, så det er neppe slik at hun beordrer dem til å spise i vinduskarmen. Men om barnet mye heller vil spise i vinduskarmen, så må vel det være lov en gang i ny og ne. Det gjør absolutt ingen skade å spise i vinduskarmen 😉

    3. Du er utrolig flink med barna Jessica. STÅ PÅ <3
      Bjørg: Jeg tror du skjønner like godt som meg at barna ikke sitter i vinduskarmen å spiser. Skjerp deg...

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg