FØR JEG BLE GRAVID..

Gjett hva jeg fant her for noen dager siden? Et 5 år gammelt minnekort. Jepp. Når jeg omsider fikk koblet det opp til macen, innså jeg fort at jeg kanskje ville hatt det bedre om jeg ikke fikk sett bildene igjen og blitt påminnet hvordan jeg sminket meg og så ut for bare noen år tilbake. Jeg skjems, virkelig! Det er så flaut og morsomt og fælt på samme tid atte hjelp. I det minste har jeg fått meg en skikkelig god latter, så jeg tenkte jeg kunne dele noen bilder med dere.

Dette er altså en god stund før jeg ble gravid. Disse bildene er fra 2012/tidlig 2013, så jeg var altså 14 år gammel.

Kan vi snakke om øyenbrynene mine, vær så snill?

Jeg kjenner at jeg ikke en gang kan begynne å skrive om det blonde håret mitt 😂 Herregud, jeg dør av skam. Jeg husker faktisk at mamma prøvde å si noe, men det hjelper ikke stort når man er 14 år og vet alt best selv, for å si det sånn.

14 kommentarer
    1. Herlig. Hvis det å bleke håret, farge det grønt, blått, rosa, er det verste en 14-åring gjør, da er det helt greit. Hår vokser heldigvis ut igjen og tenåringer må gjerne eksperimentere litt med hår og klesstiler og selvsagt sminke. Om noen set ut som de bare har puttet fjeset i sminkepungen og ristet litt rundt, så er det greit det og.

    2. Du var kjempefin på det øverste bildet,når vi ser bort fra øyebrynene…Passe sminket og passe lengde på håret og veldig fin hårfarge.

    3. Jeg ville som mor bekymret meg mindre over øyenbryn og bleket hår på tenåringen min enn om hun ble gravid…

    4. J: Selvfølgelig, det er jo helt åpenbart? 🙂 Har ikke antydet noen steder at mamma var mer bekymret for det ihjelblekede håret mitt da jeg var 14, enn for at jeg ble gravid 2 år senere?

    5. Anonym: Det er selvfølgelig ikke det verste en 14-åring kan gjøre, og jeg gjorde nok også langt verre ting – men jeg skjems fortsatt litt over hvordan jeg gikk, hvordan jeg så ut og hvordan andre mennesker så meg på denne tiden. Haha!

    6. Jeg er litt enig med hun som sier at det første bildet ikke var helt feil selv om du ikke kan kan se det selv. Du har ikke bedt om noen meninger men jeg vil si at jeg synes mengden hår på første bilde var veldig kledelig. Ha en fin dag!!!

    7. Kjempe fin på håret på første bilde synes jeg også, nå er det egentlig for langt, for min smak da.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg