KONSULTASJON OG OSLOTUR

Hei alle sammen! I dag dro jeg inn til Oslo med Noah, og togturene nå går ikke lite lett som de en gang gikk. Men sånn er det bare, Noah er jo bare en liten gutt og jeg gjør alltid mitt beste for at han skal få en fin tur selv om det unektelig er mye styr å ta med barna ut og reise. De vil jo alt annet enn å sitte i ro, for å si det sånn. Haha! Det er ikke uten grunn at jeg går over 10 000 skritt hver dag.

Det ene møtet i dag ble jeg nødt til å avlyse, men jeg har uansett vært på konsultasjonen min i dag som gikk bra. Jeg har også fått operasjonsdag og kommer til å ordne blogginnlegg til dere de dagene hvor jeg er nyoperert slik at bloggen skal oppdateres som før. Vi møtte også min mamma i dag som Noah var veldig glad for å se igjen, og vi spiste en lynrask lunsj/middag sammen før vi måtte dra hjemover mot Larvik igjen – likevel var vi ikke hjemme før i halv syv tiden i kveld. Hater at timene går så fort noen dager, spesielt når man gjør noe hyggelig. 

Jeg orket knapt å sminke meg i dag heller siden det er så varmt. Skal ikke klage for det altså, synes mai er en like fin måned hvert år og den får meg bare til å glede meg til sommeren og ferieturer enda mer. Har ellers hatt en mye bedre dag enn i går, og det er jeg veldig glad for❤️Håper dere har en fin tirsdag videre, så snakkes vi senere!

14 kommentarer
    1. Syns det er så sykt fascinerende hvordan du hele tiden er så opptatt av at operasjonen er privat, men du nevner den hele tiden xD

    2. Du legger jo enda mer fokus på operasjonen enn de fleste bloggere jo. I blogginnlegget “DU BURDE BARE SI HVA DU SKAL OPERERE” skriver du at du tenkte du “(…) gjorde det rette ved å si noe om det, uten at det skal være et gjennomgående tema på bloggen videre i fremtiden.”, men det er jo nettopp akkurat det du har gjort. Operasjonen har nå blitt et gjennomgående tema som gjennomsyrer bloggen. Gjennom egne dedikerte innlegg til innlegg som disse hvor du legger inn påminnelser om operasjonen så skaper du et unødvendig stort fokus på det. Leserene dine får ikke glemme denne store og hemmelighetsfulle operasjonen, og slik oppnår du målet ditt om nysgjerrighet og klikk fra leserne. Vær snill og ikke skriv mer om dette. Jeg, som sikkert mange andre, er ikke interessert i å høre mer om det, vi er ikke interessert i å vite hva du skal operere, vi er rett og slett lei av å høre om det fordi du har klart å melke det så mye allerede før operasjonen.

    3. Altså hva har egentlig skjedd med deg? Hva er greia med at du sipper over at folk spekulerer i hva du skal operere, og sier at dette er noe du vil holde privat, men så nevner du noe om operasjonen i nesten hvert eneste innlegg? Du ble helt utrolig barnslig etter at du ble singel, gjør jo ALT for klikk. Usmakelig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg