DERE HAR RETT

Hei alle sammen! De siste dagene har jeg vært i ganske hardt vær, som man sier. Men jeg mener at mye av kritikken jeg har fått i det siste har vært berettiget. Derfor vil jeg bare skrive et blogginnlegg hvor jeg legger meg litt flat for dere. Det er mange som har en opplevelse av at bloggere aldri kan innrømme feil og at de heller velger å slette, blokkere og fjerne kommentarer på Facebook og andre steder hvor blogglesere ikke er enig med dem. Det stemmer ikke med meg. Jeg mener at alle som leser bloggen min har like mye rett til å ytre seg så lenge det er saklig. Jeg har aldri blokkert noen for å si meningen sin, og sånn liker jeg å ha det selv om jeg har måtte stå i stormen den siste tiden. Mye har vært min egen feil, og det må jeg bare ta ansvar for. Jeg har ingen problemer med å innrømme egne feil, jeg gjør heller det jeg kan for å ikke gjøre samme feil flere ganger.

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg ikke har vært helt meg selv på bloggen den siste tiden, siden bruddet og alt annet som har skjedd i livet mitt. Jeg skal ikke bruke det som noen unnskyldning, for det er det ikke – men jeg tror det kan være en del av en forklaring.

Nå skal jeg gjøre alt jeg kan for og finne tilbake til den bloggeren jeg var før – minus eksponeringen av barna. Det tror jeg at jeg trenger nå ❤️

Klem

6 kommentarer
    1. Flott å høre, Jessica!<3 det tror jeg du gjør smart i. Vi vet alle hvordan et brudd kan påvirke oss og handlingene våre på de mest koko måtene xD men er man bevisst på det er det hvertfall ett skritt i riktig retning!:)

    2. Stå på😀
      Kjære Jessica!
      Du er ei fantastisk jente:-)
      Vær deg selv!
      For, hvem andre er kvalisert til å være den fine Jessica, som Du er??

    3. For hva det er verdt: Jeg syns du er flink til å ta i mor konstruktiv kritikk. Jeg syns ikke du har forandret deg mye, men merker selvsagt at det er litt forandret etter bruddet – noe som er helt naturlig! Det er vanskelig å gå fra å være to, til en og plutselig være alene. Jeg syns forøvrig du fortsatt er den fantastiske mammaen til guttene, den nydlige smilende jenta, og den reflekterte, dyktige og jordnære bloggeren som jeg har hatt glede av å følge så lenge nå. Og jeg kommer til å fortsette å følge deg, i gode og dårlige perioder. Du er bare et menneske du å, og jeg heier på deg!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg