AVLYSTE PLANER OG STRESSENDE DAGER

God kveld, alle sammen ❤️ I dag skulle jeg egentlig dra til Oslo en tur på et møte før jeg skulle videre til Gjøvik, men jeg så meg nødt til å avlyse. Jeg er for å være helt ærlig med dere ganske sliten, og har stresset så mye den siste tiden at jeg nesten ikke orker å tenke på det en gang. Akkurat nå har jeg nok med å bare tilbringe helgen med barna, slappe av, og nyte dagene. Det er sikkert lett for andre å tenke at “stakkars meg som har et så hardt liv med blogging og barn” men det handler mer om tingene jeg ikke skriver på bloggen, og at jeg har hatt noen tøffe dager på grunn av det. Det går helt fint, men jeg kjenner bare at jeg trenger å roe ned og ikke stresse så akkurat nå!

Siden det er så mange fridager nå i mai går hodet mitt helt i surr og jeg vet knapt hvilken dag det er før sent på kvelden. I dag etter lunsj gikk det opp for meg at det var fredag, så barna og jeg har spist litt god kveldsmat sammen tidligere i kveld – og de har lekt og sunget. Noen dager må jeg bare stoppe opp litt når jeg sitter og ser på dem fra sofaen, og tenke at livet mitt hadde vært så fattig uten dem. Andre dager skulle jeg ønske dere fikk høre og se alle samtalene og situasjonene her hjemme mellom barna og meg, tror faktisk underholdningsverdien av det hadde vært ekstremt høy i veldig mange tilfeller 😂 

Kameraet mitt har forresten gått et visst sted – og nå må jeg faktisk skjerpe meg litt. Jeg ødelegger Iphoner i hytt og pine, sammen med ladere og kamerladere – og nå kameraet også. Det er direkte pinlig hvor dårlig jeg er til å ta vare på disse tingene. Skal ikke en gang begynne å snakke om hvor mange pcer som jeg har klart å ødelegge også. Skjønner ikke hvordan jeg klarer, men det er på høy tid å ta seg litt sammen. Det er forresten derfor kvaliteten på bildene ikke er helt på topp om dagen, men det skal jeg ordne snarest altså. Etter en strålende 17. mai feiring i går synes jeg at det passer veldig fint med en langhelg nå, og jeg håper deres blir kjempefin!

7 kommentarer
    1. Jeg er nok en av de få som ikke tenker at det å ha barn og blogge er lekende lett og at du har all verdens tid til overs. Slapp av med god samvittighet.

    2. Ta all den tiden du trenger, et brudd er ikke bearbeidet på et par dager eller uker når man har vært sammen en tid og spesielt når det er barn involvert.
      Ta vare på deg selv og barna, ingen kan kreve at du skal gjøre mer enn du selv føler for i denne tiden.
      Et lite ønske, kan du ikke ta flere bilder der du/dere er i aktivitet? Situasjonsbilder, i stedet for alle disse “portrettbildene” av deg? De virker litt “oppstilt og kunstig”, nå skal vi ta bilde, om du skjønner. Ikke kritkk, bare et ønske. Du er ei flott jente, på grensen til å bli dame.
      Ha ei fin pinsehelg

    3. Hva gir du guttene når du skal gi de litt ekstra god mat, kos til kveldsmaten? Fint med noen tips 😉

    4. Guttemamma: Det er litt forskjellig – bananpannekaker er de veldig glade i, samt ulike typer smoothies og hjemmelagd is bestående av smoothie og/eller frukt. Jeg kan godt lage et blogginnlegg om dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg