“HAR DU TRUFFET EN NY?”

God kveld alle sammen! I dag trenger jeg bare å få avklart en ting kjapt siden det har gått litt over styr nå med hatmeldinger og en del annet som ikke har vært så hyggelig å lese. Helt siden jeg la ut bilde hvor man så vidt kunne skimte Fredrik på bloggen på 17. Mai – og ikke minst et bilde av en god venn som holdt Noah på Snapchat (han er forresten også fadderen til Leo og en god venn av Fredrik) så har jeg fått spørsmål om jeg har truffet en ny mann. For det første så feiret Fredrik sammen med oss på 17 mai ja, og vi kommer også til å feire julaften sammen. Dette fordi vi enkelt og greit ønsker det for barna våre.

For det andre ble jeg ganske satt ut da jeg først fikk spørsmålene fordi jeg aldri hadde introdusert en eventuell ny kjæreste så raskt for barna og dermed hvert fall ikke lagt ut bilde av han på bloggen. Derfor var det helt utenkelig for meg at noen kom til å tenke at jeg hadde ny kjæreste av overnevnte bilder som jeg har lagt ut.

Jeg har noen mer i tankene enn andre om dagen, men å introdusere barna for noen er helt uaktuelt på en veldig god stund. Så vet dere det. ❤️

7 kommentarer
    1. Du har vel kanskje lagt litt opp til det selv da, uansett hva du skriver.
      Du fikk spørsmål på om det på 17.maiinnlegget ditt. I stedet for å svare lagde du et klikk-innlegg om sjalusi…. Rett nok slettet du det raskt, men likevel.
      Bildet på snap kunne enkelt fått tittelen *fadder*, spekulerasjoner unngått, men du lever av klikk. Ferdig snakket, benekte det gjør du selvsagt….
      Men at folk skal sende hatmeldinger skjønner jeg ikke, det blir for drøyt. Du må da få lov å leve livet ditt videre, selvsagt vil du møte en ny en gang, du er ung. Om barna får hilse på han tidlig spiller ingen rolle, de trenger ikke vite at dere er kjærester, la de møte han som en helt vanlig venn feks på kafé, da er settingen en helt annen. Og du vil se om de går overens.
      Skjønner ikke disse som skal vente i månedsvis før de introduserer, de vil liksom være sikker på at det er noe mer, men møtet med barna er uansett nytt, både for mann (gutt/type) og barn. Det er slett ikke sikkert at de går overens i det hele tatt, selv om dere har vært sammen lenge.

    2. Jeg er helt enig i deres valg i å feire 17. mai og julaften sammen for ungenes del. Vi feirer også ungenes bursdager sammen, pluss noen (ikke så vekdig mange)middager spiser vi sammen i løpet av året. Våre unger er litt eldre enn deres to gutter, vi går alle på kino av og til. Det er snart 10 år siden vi skiltes. Alle har tjent på at vi gjør det på denne måten, selv om det kommer nye helt kjærester inn i bildet etter hvert går det fint å ha noen faste ting en gjør sammen så lenge det er til ungenes beste.

    3. I dagens samfunn kan man så vidt ha guttevenner/jentevenner før noen trur man er sammen med person, man må neste gå i skjul for å ikke bli misforstått. Jeg hadde heller ikke introdusert datteren min for noen så tidlig i ett forhold, jeg hadde skjermet henne så lenge som mulig, til vi selv følte at forholdet kom til å funke osv. Så er enig med deg i det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg