GODE NYHETER

Hei dere! Håper egentlig dere ikke sjekker bloggen så mye disse dagene (er det egentlig innafor å si det når jeg lever av bloggen? 😂) fordi det er så viktig å tilbringe de herlige sommerdagene vi har i Norge om dagen ute og i godt selskap – så godt selskap at man muligens glemmer å sjekke mobilen og enda mindre tenke på blogg.

I dag har jeg noen gode nyheter å dele! Jeg har fått kjøpt ny kameralinse i dag – etter at den forrige tok kvelden for et par uker siden – og jeg siden det har vært nødt til å bruke en voldsom zoom-linse, og mobilkamera. Helt krise faktisk, men nå er det endelig i orden 📷 Og jeg skal veldig snart på et spennende møte med skolen jeg skal begynne på til høsten! Vet jo at veldig mange blogglesere stadig vil høre mer om skoleplanene mine. Er så glad for at jeg får til det, for jeg trenger all informasjonen jeg kan få – det er jo bare noen måneder igjen til jeg begynner. Jeg holder også på å kjøpe meg ny mobil nå etter å ha hatt lånetelefon siden påsken (!) derfor kan jeg endelig begynne å oppdatere Instagram og Snapchat som normalt igjen. Passer veldig fint nå siden det er så mye som skjer fremover!

Jeg hadde faktisk aldri trodd jeg skulle si dette noen gang – men nå om dagen synes jeg at det blir for mye varme og at det er i overkant varmt! Nesten ubehagelig varmt også. Takker Gud og høyere makter for at jeg har air condition her hjemme!

Jeg legger ved noen bilder fra de siste dagene våre! Mamma har nemlig vært på besøk hos oss, og derfor har barna storkost seg mer enn noen gang siden vi har funnet på så ekstremt mye disse dagene. Hun dro istad, og nå som barna har sovnet er det derfor ekstra stille i leiligheten min. Jeg gleder meg allerede til morgendagen, men jeg håper ikke det blir veldig mye varmere nå 🙈

4 kommentarer
    1. «Det gode været vi har her i Norge» leser jeg, mens jeg i hele dag har prøvd å tvinge gradestokken til å i det hele tatt vise tosifra grader 😂 Som vi her nord sier, så er det godt at det er vi nordlendinger som bor her oppe 😂 veldig fine bilder, og håper selvfølgelig at dere nyter det herlige været dere har, dere er heldige! 😍

    2. Vil bare gi deg ros for måten du har tatt bildene du legger ut av barna 🙂 Jeg er ikke en av de som har klaget på at du viser alt for mye av barna, men jeg synes det er positivt måten du har bildene nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg