STRANDEN MED BARNA 👙

Hei alle sammen! I dag har vi hatt den første ordentlige strandturen med tilhørende bading – og vi har hatt det så fint! Litt kaldt i vannet, men helt overkommelig. Noe dere kanskje ikke vet om meg, er at jeg blir så stresset og synes det er ufattelig slitsomt med mengder av folk. Derfor ble jeg så glad da vi klarte å finne oss et lite område hvor det var både skygge for barna, litt sol for meg, og veldig lite mennesker. Haha, jeg høres sikkert litt sprø ut – men det å kunne være litt i fred i den forstand at man ikke omtrent sitter på fanget til de andre menneskene som er på stranden fordi det er så stappfullt av folk – synes jeg faktisk har ganske mye å si!

Vi grillet også hjemme før vi dro, neste gang tror jeg vi tar med oss ferdiglaget mat på turen i tillegg – jeg elsker det faktum at barna er like glad i mat som det jeg er. Det var en av de hyggeligste strandturene jeg har vært med på! Jeg vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene det, men barna har nesten vært som to engler i hele dag 👼🏻👼🏻 Altså – de er jo alltids snille da, de er jo ikke slemme når de trasser eller har dårlige dager. Men det er veldig fint at vi alle sammen har en skikkelig god dag når vi skal finne på ting nå på sommeren!

Jeg har følt at det har vært helg i hele dag, derfor passer det ekstra bra at den først starter i morgen! Ha en veldig fin kveld videre, så snakkes vi snart igjen ❤️

10 kommentarer
    1. Hva er greia med å ha bikini som går inn i rompa? er det mote? og ja jeg lurer faktisk, er tydeligvis for gammel for det 🙈

    2. Syns du det passer seg å gå med trusa inn i rompa når dere er på familietur? Er ikke det noe som passe bedre når man er ute med venninnegjengen feks? Jeg ville følt det unaturlig å skulle være så sexy med datteren min. Men er så klart annerledes med venninner syns jeg 🙂

    3. En ting er at dette innlegget var publisert for et år siden. Helt annen ting er at du godkjenner publikasjon av dette innlegget igjen uten å se over bilder. Det er tross alt gutter du prøver å oppdra. Ha litt respekt til seg selv om d eier ikke respekt over leserne dine.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg