DERFOR HAR JEG IKKE BLOGGET I DAG..

For en herlig dag! Beklager en veldig sen bloggoppdatering, men på grunn av varmen har jeg vært så trøtt og sliten i hele dag – så derfor fikk jeg ikke satt meg ordentlig ned før nå. Jeg har sovnet på sofaen et par ganger tidligere i dag, og kom nesten akkurat hjem igjen fra en liten shoppingtur – med både sønnen min og mamma. Haha, det blir som alltid litt hektisk når et av barna er med på handletur – men herregud så mye morsomt de kan finne på underveis også. Måtte le masse på vei hjem da jeg tenkte på alt det morsomme skatten min sa og gjorde under den lille handleturen. Jeg elsker virkelig alderen han er i nå, til tross for at den selvfølgelig er krevende noen dager også.

Jeg skulle for øvrig på shorts-shopping siden jeg knapt har noen shorts og har gått rundt i langbukse i hele dag (gjett om det har vært varmt!) og til en forandring fant jeg ingen verdens ting. Nå skal jeg ikke påstå at jeg var innom haugevis av klesbutikker altså, det hadde jeg verken energien eller tålmodigheten til i dag, men jeg var innom et par og så etter shortser – og jeg legger merke til at det er en del shortser som er laget så korte at halve rumpa synes fra utsiden? Haha, grøss! Da blir det heller langbukse altså. Selv i denne tropevarmen.

I dag har jeg sminket meg litt for første gang på noen dager, og det føltes ubeskrivelig godt! Sånn er det alltid når jeg går uten sminke noen dager og endelig ordner meg litt igjen. Vi koser oss for øvrig veldig mye på besøk, og jeg gleder meg voldsomt til nok en fin dag i vente i morgen ❤️ 

13 kommentarer

Siste innlegg