EN DAG UTENOM DET VANLIGE

Hei dere! Ny uke, og av en eller annen grunn kjente jeg bare at det var helt greit med hverdag igjen nå. Været her i Larvik er fortsatt helt herlig, og her om dagen slo det meg at vi er godt over halvveis inne i juli! Det er ikke annet enn skremmende, jeg synes sommeren akkurat startet – men den er jo halvveis over allerede. Eller kanskje halvveis i gang – det er jo også en fin måte å se det på 😊

Barna og jeg har hatt en rimelig aktiv dag, hvor vi har vært ute på lang tur og litt shopping. Det er litt krise å dra med barna ut på shopping enkelte ganger, og slik var det i dag – så jeg priset meg lykkelig over at det kun var et par ting jeg var nødt til å ha i dag! Dere vet jo hvor viktig jeg synes det er at vi spiser middag samlet hver dag, så for å gjøre mandagen vår enda finere laget jeg taco i dag. Barna begynner å like det bedre og bedre, og for meg som gjerne spiser det hver dag er det veeeldig gode nyheter. Haha! 

Både under måltidet samt før og etter den aldri så lille handleturen vår – var barna så rolige og greie å ha med og gjøre. Ja vel, så kastet de litt mat på gulvet underveis måltidet før de omsider skjønte at maten skulle inn i munnen denne gangen også – men utenom det? Rolig og stille. Stille altså! Hadde nesten glemt hvor godt det var med et helt rolig og stille måltid. De sovnet raskt som bare det i kveld også – så det har alt i alt vært en dag som har vært litt utenom det vanlige,  til det positive altså, og det kjennes veldig greit ut på en helt alminnelig mandag ❤️

Ha en veldig fin kveld videre!

14 kommentarer

Siste innlegg