DETTE KAN IKKE SKJE NÅ..

Hei dere!

Jeg beklager sen og dårlig oppdatering i helgen – jeg er nemlig blitt syk nå. Det eneste jeg tenker er at det ikke kan skje akkurat nå – men det passer jo aldri å bli syk. Bare spesielt ikke nå, og da er det så typisk at det skjer akkurat nå også. Minstemann har første dagen i barnehagen i morgen (hvilket eldstemann har gledet seg til og snakket om i evigheter) og jeg begynner på skolen om nøyaktig en uke i morgen. Så jeg er nok nødt til å ha en rolig uke, men forhåpentligvis går det greit. Det er bare så mye jeg gjerne skulle fått gjort denne siste uken før alt begynner, som jeg nå trolig er nødt til å utsette – og det er jo selvfølgelig ganske kjipt! Jeg har heldigvis fått sove ut litt i dag da, så til tross for at jeg er langt i fra frisk så har jeg i hvert fall fått litt ro. Det setter jeg stor pris på.

Vi har derfor hatt en relativt rolig søndag i dag! Barna har hatt litt tid med pappaen sin, og så har vi slappet av og guttene har lekt sammen. Jeg fikk til og med tatt et par bilder av dem når de holdt hender og koste seg i sofaen like før middag. Så godt å ha en bror som passer på❤️ 

Og så har jeg fått fylt ut litt av “Mine første år”-bøkene deres. Mamma har alltid sagt at hun er så glad for at hun fylte ut flere slike bøker om meg og søstrene mine da vi var små, så jeg har sørget for at jeg har fått fylt ut litt med jevne mellomrom jeg også ✍🏼 Jeg opplever det som veldig givende å ha skrevet ned mye fra svangerskapene og fra de var små og ja, til og med fra nå-tiden, av den grunn at jeg tror det er enkelt å tenke at “dette glemmer jeg ikke” – men så ender man kanskje opp med å glemme litt av det likevel. Haha! 

Resten av kvelden skal jeg bruke på å nettshoppe litt til skolestart, sove på sofaen og be til Gud og høyere makter om å være helt frisk til skolestart! Det trenger jeg sårt. Håper dere har en fin søndagskveld videre, vi snakkes snart igjen ❤️

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg