EN KJEMPEFIN OVERRASKELSE!

Hei alle sammen, og beklager en veldig sen oppdatering i dag. Jeg skulle gjerne oppdatert bloggen tidligere, men i dag prioriterte jeg litt ekstra tid med barna og familien før jeg satte meg ned med bloggen! Jeg var ikke ferdig på skolen før 15:30 i dag (tross for flere friøkter i løpet av skoledagen) så i mellomtiden fikk barna overraskelsesbesøk av bestemoren sin, altså min mamma, og søsteren min som hadde kommet fra hjembyen min for å se dem litt! De hentet barna i barnehagen i dag og barna hadde blitt helt i ekstase av å se dem igjen, det var så koselig å høre om hvor glade de hadde blitt. En skikkelig fin overraskelse!

Deretter dro vi ut sammen for å spise middag i dag etter at jeg hadde kommet hjem fra skolen og barna hadde blitt hentet i barnehagen, ut på litt vanlige hverdagsærender, og på slutten av denne kvelden endte vi opp på det lokale kjøpsenteret fordi jeg skulle kjøpe litt nytt til barna og meg. Det er alltid litt ekstra hektisk på slike dager hvor vi finner på mye med barna, men det er i gjengjeld gøy å gjøre noe litt utenom det vanlige – slik som vi pleier når litt av familien min er på besøk hos oss!

Nå står noen timer med skolearbeid for tur for min del. Jeg glemmer litt at det er mandag i dag, fordi jeg føler av en eller annen grunn at det er tirsdag – aner ikke hvorfor. Jeg skal dele litt forskjellig på bloggen denne uken som jeg gleder meg til, men jeg er ikke helt klar for å dele absolutt alt om kjæreste-greiene og spørsmålene som så mange spør om, selv om det kommer et lite blogginnlegg om det snart. Haha! Jeg kan si at jeg har det veldig fint om dagen, da. Men det tror jeg faktisk dere som har fulgt bloggen min veldig lenge merker – at jeg har det fint altså, for jeg blogger naturligvis best når jeg er lykkelig.

Ha en veldig fin mandagskveld videre!

4 kommentarer

Siste innlegg