JEG VIL IKKE LYVE

Hei dere! Håper dere har hatt en grei søndag hittil. For øyeblikket sover barna og har gjort det en god stund allerede-  etter å ha spist skikkelig godt med kveldsmat og sett på litt barneserier fra sofaen, mens jeg har tatt av meg litt jobb, mail og annet som hører med bloggen. Helgen har som vanlig gått veldig fort – jeg har fått litt ekstra tid med Noah i helgen, siden Leo har vært på overnatting hos farfar fra i går til i dag – som han fikk spørsmål om og hadde mildt sagt veldig lyst til. Jeg var også en tur på kino sent fredag kveld etter at barna var i seng, så da merket de ikke at jeg var borte siden de sov hele kinoen underveis og barnevakten satt ute i stuen hjemme hos dem og passet på så lenge. Denne uken som kommer nå får jeg også en litt travlere uke på skolen enn uken som gikk, så jeg har prøvd å planlegge uken min litt i dag!

Noe jeg har snakket om en del de siste månedene, er de endringene som skal skje i hjemmet vårt i tiden fremover. Noen av dere har jo til og med etterlyst litt om hvordan det går! Spesielt mye vekt har jeg nok lagt på barna sitt nye soverom de siste månedene, men jeg skal jo også få nytt soverom – altså Leo sitt gamle. Det er rimelig lite, så det blir jo noe helt annet enn den store plassen jeg er vant til å ha på det som nå blir barnas herlige soverom 😍 Jeg har snakket om dette ganske lenge nå, så jeg tenkte jeg kunne dele noen bilder med dere med hvor langt jeg er kommet med barnas rom neste uke en gang (har for øvrig ikke kommet kjempelangt – men i planleggingen er jeg helt ferdig da) alle lekene og alt som barna har av ting er derfor i stuen vår om dagen, så litt kaotisk er det. Blir godt å bli helt ferdig så alt kan falle på plass. Jeg er dessverre alt for treg..

Det å innrede barnas rom var utvilsomt det jeg gledet meg mest til – mitt rom derimot, sliter jeg litt med. Aner ikke hvordan jeg skal innrede det, så det får jeg forhåpentligvis bare finne ut av litt underveis. Slik ser rommet mitt ut nå hvert fall:

Ofte tar jeg meg i å tenke på at jeg er så takknemlig for å kunne bo i leiligheten vi bor i nå – og for at vi kan kalle det hjemmet vårt. Å kunne gi barna mine en trygg og god oppvekst i et hjem hvor de har nok plass å boltre seg på og vel så det – betyr så mye for meg. Nå skal det sies at jeg hadde hatt råd til å bo i en fin leilighet uten bloggen også. Men jeg vil ikke lyve og si at bloggen ikke har gitt meg en del økonomiske fordeler i løpet av de siste årene når det kommer til andre ting! For det har den jo utvilsomt.

Nå skal jeg få rukket en kjapp treningsøkt før det er litt skolearbeid og serie før jeg legger meg. Føler meg for en gangs skyld opplagt i dag, enda jeg ikke sov så lenge i dag tidlig akkurat da det var en liten gutt som var våken og veldig blid klokken 07:00! Haha! Håper dere får en fin start på den nye uken i morgen, så snakkes vi snart!

5 kommentarer
    1. Altså helt ærlig: det er jo ingen hemmelighet at du og mange andre tjener penger med blogg. Skulle bare mangle, det er jo en jobb! Om det er en jobb som kommer samfunnet til gode kan man sikkert diskutere, men det blir en helt annen sak. Du har et tilbud for en eksiterende etterspørsel, så da blir der penger. Bra for deg, bra for leserne, bra for sponsorene dine 😁

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg