LILLE NOAH

Hei alle sammen! I dag har jeg hatt en litt tullete timeplan, som jeg har ca annenhver uke på mandagene og stort sett onsdagene også. Starter på skolen klokken ti og har en økt, deretter har jeg noen fritimer en ny økt på slutten av dagen og slutter til halv fire. Det har gått greit, og jeg synes ikke mandagene er noe særlig tøffe egentlig. Verre er det med de dagene hvor jeg har full skoledag – da kan jeg merke at jeg kan føle meg litt redusert utover dagen!

Lille Noah (Ja, jeg vet han ikke er så veldig liten lenger – men gi meg litt på å venne meg til tanken) var hjemme fra barnehagen i dag – han var ikke helt bra, så da tenker jeg at det var bedre å skaffe han barnevakt så han kunne bli helt klar for barnehagen – enn å sende han i barnehagen når formen hans tilsier at han har det best hjemme. Da jeg hadde fritimer i løpet av dagen min gikk jeg selvfølgelig innom hjemme for å se hvordan det sto til. Han var så glad for å se meg og holdt rundt meg helt til jeg måtte gå tilbake på skolen. Haha! 😭😍

Jeg ordnet også en liten, kjapp lunsj til han før jeg dro bestående av litt frukt, havremelk (i en kopp som ikke ble med på bildet) samt vann og smoothie. Skulle egentlig lage bananpannekaker men det fikk jeg ikke tid til. Barna elsker det, og det er så lettvint 🥞🍌🍇

Nå har jeg begynt å tenke litt på bursdagen hans – i og med at vi er godt inne i september allerede og dagen hans er i starten av oktober. Nå har vi ikke bestemt helt når selskapet skal være da, men jeg regner med at det blir like før dagen hans. Jeg har ikke en gang rukket å tenke på å sende ut invitasjoner enda, men det burde jeg kanskje strengt talt gjort? Typisk meg å glemme det som er så viktig, midt oppe i alt annet. Jeg gleder meg veldig til selskapet hans, og hadde han visst hva som ventet tror jeg nok han hadde gledet seg noe voldsomt også ❤️ Det er så hyggelig å samle familie og venner til bursdagsselskap synes jeg!

Nå skal jeg få litt tid med barna før de skal sove. Ser overraskende mye frem til denne uken, og håper jeg rekker sånn halvparten av alt jeg har tenkt. Da skal jeg si meg fornøyd 😅 Ha en fin kveld videre!

7 kommentarer
    1. Pleier du å gi havremelk i stedet for vanlig ku melk? Ernæringsfysiologen vår sa vi gjerne kunne bruke havremelk i matlaging etc til vår melkeallergiker, men som drikkemelk fikk han spesial melk fra apoteket for å dekke opp det han trengte av næringsstoffer 🙂

    2. Du skjermer ikke barnet ditt så veldig i dette innlegget. Det er ikke bare ansiktsbilder som er med på å eksponere barna.

    3. Trude: Hei! Jeg skriver at formen hans tilsa at han burde være hjemme – har ikke utlevert noe om verken hvordan syk han er, eller noen ting.

      Det er supert om du kan komme med konkrete eksempler på hva du mener er utleverende, og som du mener burde skjermes 🙂 Da er det litt lettere for meg å forstå, for det blir litt tynt når det bare presenteres en påstand, uten at du underbygger den.

    4. Hei! Jeg bare lurer på hvorfor du gir barna dine kumelk når du går så hardt ut mot det, sier det er hormonforstyrrende, synd på kua osv.. du presiserer stadig at du kun vil kun beste for barna dine, men gir de noe du selv mener er helsefarlig å drikke?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg