GLEDER MEG TIL DET BLIR MIN TUR!

Hei alle sammen! Her kommer en liten oppdatering. Vi har vært på lekeland med barna i dag! Dagen vår startet ganske tidlig, men jeg fikk sove til ca halv ni i dag tidlig. Jeg la meg alt for sent i natt, så jeg skal ikke påstå at det hjalp så mye til tross for at det egentlig er mye senere enn hvor tidlig jeg pleier å stå opp til vanlig. Jeg lærer virkelig aldri, og burde legge meg tidligere. Heldigvis løser det seg selv når ferien er over og jeg er tilbake på skolen igjen, for etter noen skoledager i kombinasjon med alt annet orker jeg rett og slett ikke å sitte opp lenge. Da sovner jeg ofte på sofaen et par timer etter at barna er lagt 😂

Det var i hvert fall veldig gøy i dag, og barna lekte en del sammen! Ulempen med å dra på ulike lekeland i ferier, som for eksempel høstferien som foregår nå, er at det vanligvis er stappfullt med folk. Det var ikke stappfullt i dag, men likevel mange mennesker. Da er det godt at tantene til barna og bestemoren deres også ble med, så hadde barna alltid noen som kunne være med dem når de ikke lekte bare de to eller hver for seg!

Det er en del av de som kjenner familien min som spøker litt med søstrene mine om de ikke snart skal få barn siden jeg allerede har to – og jeg må innrømme at jeg gleder meg veldig til akkurat det! Det må være kjempekoselig å være tante, og jeg håper jeg får oppleve det. Tror for øvrig det er noe jeg må se lenge etter – ettersom jeg har en storesøster på 22 som er midt i sykepleierstudier, og en lillesøster på 17 som sier at “det er koselig å være tante, men at jeg aldri i livet vil ha barn” direktesitat. En ganske sterk kontrast til meg som var kommende tobarnsmamma som 17-åring, med andre ord. Ja ja, kanskje om noen år. Haha!

I tillegg lagde jeg middag til familien min i dag også, synes det er koselig å kunne gjøre det for dem! Skal ikke si at det ikke er litt styrete nå som vi stort sett er ganske mange her hjemme, men sånn er det bare. I morgen kommer bestevenninna mi og pappaen min også, jeg gleder meg helt vanvittig til å se dem! Og for å ikke å glemme at helgen er i gang, og på grunn av alt besøket vi skal ha grunnet selskapet til Noah, samt selvsagt selskapet til Noah i seg selv – har jeg gledet meg til denne helgen i ukevis.

Ønsker dere en fin torsdagskveld videre, så snakkes vi snart!

3 kommentarer
    1. Omg håret ditt! Og jakka di! Og ansiktet ditt! Det nederste bildet var smashing! Hvor er jakka fra? 😍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg