NOAH SITT BURSDAGSSELSKAP!

Hei alle sammen! Jeg er halvsliten når jeg skriver til dere nå, men heldigvis sliten på en god måte. Vi har nemlig hatt bursdagsselskap for Noah i dag! Noah fyller 2 år om få dager, og selskapet ble derfor satt til i dag – i og med at vi nå er på den siste helgen før høstferien er over, og at jeg skal tilbake på skolen på mandag. I og med at det ble satt til denne siste helgen i høstferien, var ikke absolutt alle som kunne komme – men vi koste oss virkelig masse uansett. Barna har også kost seg så masse at Leo sa “Jeg vil også ha bursdag” med en trist stemme når selskapet nærmet seg slutten. Haha!

Vi var omtrent 16 stykker i dag! Vi spiste kaker (jeg lagde 2 veganske kaker, faktisk!) drakk brus og kaffe, og gutten vår ble overøst av gaver og klemmer. Heldige gutten vår, som har fått en så fin dag! Her kommer noen bilder fra dagen vi har gledet oss så lenge til ❤️

Gratulerer med dagen til verdens vakreste lille gutt på forhånd! Dagen hans er ikke før onsdag, men etter all feiringen og alle kakene vi har inntatt i dag – mistenker jeg at vi holder oss mette helt til det. Nå skal vi ut og nyte den siste kvelden med familien min på besøk. Jeg håper så inderlig at dere har hatt en like fin dag som oss!

10 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med 2 års dagen på forskudd til fine Noah! Så utrolig mye fint han fikk. Har selv en gutt som blir 3 på torsdag og her blir temaet Paw Patrol 🙂
      Fin kveld videre 🙂

    2. Gratulete med NOA på forhand💓 så mye fint han har fått.
      Koselig å se at du og Fredrik feirer bursdagen hans i sammen

    3. Du forteller om bursdager og dokumenterer alt fra ungene. Det å skjerme dem er mer enn bare bilder. Håper du tenker litt på det 🙂

    4. Grattis til Noah!
      Synes det er greit at du deler jeg, er hyggelig å se på. Så lenge det er på lik linje med et fotoalbum man kunne vist frem, tenker jeg det er greit

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg