ET TØFT DØGN

Hei dere! Det siste døgnet har vært så intenst, så gårsdagens blogginnlegg ble publisert i hui og hast mens jeg lagde kveldsmat. Jeg hadde frist for å levere/sende inn to ulike samarbeidskampanje for to ulike annonsør i går (som jeg gleder meg til å dele med dere etter hvert!) det var bursdagen til fine minstemann, og jeg hadde en prøve i Naturfag dagen etter (altså i dag) i tillegg jeg hadde en skikkelig tullete timeplan når det kom til skolen. Først skole i 1,5 time klokken 10.00, og så var jeg hjemme til klokken 12.00 – men måtte tilbake på skolen klokken 14.00 og ha en ny skoleøkt da – og SÅ kunne jeg hente barna i barnehagen når jeg var ferdig. Og omsider begynne å tenke på hvordan jeg skulle rekke alt.

Noe som kan gå litt i perioder er hvor enkle barna er å legge – og tror dere ikke de var litt ekstra utfordrende akkurat i går kveld? Haha, det er så typisk. At det går an! Så for meg var det ikke natta før klokken 03:00 i natt og så var det opp igjen klokken 06.00 for å gjøre ting klart for en ny dag i barnehagen for barna. Jeg har mildt sagt hatt et ganske tøft døgn – men jeg har fått gjort alt, og veldig sikker på at prøven gikk bra også! Det var selvsagt ikke sånn at jeg begynner å øve til en prøve dagen før, men jeg ville gå grundig gjennom stoffet de siste dagene før.

Når jeg forteller om de ekstra hektiske dagene mine, mener jeg ikke promotere at det er synd på meg på noen som helst måte. Dette har jeg valgt helt selv, og jeg klager overhode ikke. Det er bare for å gi et lite innblikk i hvordan det kan være å gå på skole med barn. Og det er ikke ment for å skremme vekk dere som er unge mødre selv og som tenker at dere kanskje kunne ha begynt på skolen. Gjør det! Jeg angrer ikke et sekund. Jeg stortrives på skolen, og synes det er gøy at jeg kan ha en litt krevende hverdag. Det er jo ikke dermed sagt at alle andre vil like det på den måten jeg gjør, men mye er en vanesak! Så lenge barna dine er friske og du er det samme både fysisk og psykisk, så har man oddsene på sin side. Jeg er ikke noen supermenneske og blir selvfølgelig sliten, spesielt etter døgn som overnevnte – men igjen, så føles det da ekstra godt når jeg får noe igjen for det. Som gode karakterer, at jobben jeg gjør med bloggen blir satt pris på av leserne, og at jeg får glade og fornøyde samarbeidspartnere.

Bilde fra 19-års dagen min i fjor!

Men viktigst av alt, så har jeg to gutter hjemme som gir meg all inspirasjon og motivasjon jeg trenger for å gjøre og klare det jeg må ❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg