JEG MÅ VÆRE ÆRLIG

God kveld dere! Hjelp, for en hektisk dag. Jeg har hatt full skoledag og vel så det i dag. Jeg stresser jo som en gærning med karakterene mine og denne uken er den uken hittil hvor jeg har hatt flest skoletimer totalt. I tillegg til mye som har skjedd ellers med både barn og jobb, er det ubeskrivelig godt med en liten helg nå for det er tilbake til skolen på mandag! Jeg er altså så glad og lettet over at jeg kan puste ut et par dager nå. 

De som sa de ikke skjønte hvorfor jeg var sliten fordi jeg “ikke en gang går fulltid på skolen” – skulle ønske dere hadde rett! Sitter du med ekstra skolearbeid hver dag fordi du er nødt til å ha toppkarakterer i 3 av de 4 fagene du tar om du i det hele tatt skal komme inn på studiene du vil videre… Så skal jeg ikke en gang gå inn på alt som skjer i løpet av en vanlig dag med skole og barna og alt annet. Tro meg, vi mennesker er ikke roboter. Man blir sliten. Det jeg vil få frem er vel kanskje at jeg virkelig står på og gjør mitt aller beste for det skulle pokker meg bare mangle ovenfor barna mine. Jeg mener helt ærlig at jeg skylder dem det, at det er det minste jeg kan gjøre. Guttene mine betyr hele verden for meg. Akkurat det er en ting som aldri vil forandre seg.

Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke hadde noen ting planlagt for bloggen i dag – planen var å gi beskjed på Insta og Snapchat at jeg ikke kom til å publisere noe i dag – men at det går over et døgn uten at bloggen blir oppdatert blir rett og slett for gærent for meg. Derfor tenkte jeg at i det minste kunne komme med en liten oppdatering. Kvelden min blir tilbrakt med min kjære, og det skal bli riktig så koselig.

Jeg er kanskje i ferd med å sovne foran pcen. Igjen.

Jeg har kanskje ikke spist middag enda i dag. Såfremt ikke en müslibar teller, da.

Jeg har kanskje grunn til å klage over at jeg er sliten, og være gretten på grunn av søvnmangelen.

Men mest av alt har jeg grunn til å være takknemlig, og grunn til å være glad. Så da velger jeg det.

Ønsker at dere får en skikkelig fin helg ❤️

7 kommentarer
    1. Altså, det er helt innafor å være sliten av og til, med studier, 2 små og i det hele tatt. Syns du imponerer stort med alt du får til. Lykke til videre.

    2. Anonym: Ja, det – eller så er de bare ikke så empatiske. Og det er jo synd, for det er en så vanvittig viktig egenskap og blir bare viktigere jo eldre man blir.

      For det er helt greit at det muligens (skriver muligens fordi det er umulig å vite ettersom man kan si hva som helst om seg selv bak anonym uten at det trenger å være sant) er noen som har like mye som meg der ute og som ikke opplever det noe slitsomt i det hele tatt. Det som ikke er så greit er få andre som synes det føles slitsomt til å føle at det er feil 🙂

      Takk for støtten uansett, det er godt å vite at det er flere av dere som skjønner.

    3. Silje: Hei! Som oftest gjør jeg selvfølgelig det – men enkelte dager, som feks den dagen jeg skrev om i dette blogginnlegget, lagde jeg noe raskt, enkelt og sunt til barna og da er det gjerne animalske ingredienser innblandet og da venter jeg med å spise selv til senere, da tiden ikke alltid strekker helt til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg