NOE JEG VIRKELIG SER FREM TIL!

Hei, dere! I dag har det skjedd så mye – men jeg startet i hvert fall dagen min på skolen og tilbrakte den der til jeg sluttet halv fire. Videre ble det en tur for å hente  Nelly-pakken min (obligatorisk for bloggere, eller hva?) og et kort besøk av tanten min som skulle ha Leo på besøk et par timer. Videre ble det et par byturer, og så en siste tur på kjøpesenter nå i kveld. Jeg er faktisk nesten akkurat innenfor døren, så i dag har det gått i ett. Og så har jeg fått kjøpt en kjempeherlig jente-bursdagsgave fordi jeg og ett av barna skal i bursdagsselskap i helgen. Utrolig hyggelig! Vi må snakke litt her på bloggen om hvor viktig det er å dra i bursdager, spesielt når det er snakk om at barnet ditt er blitt bedt i en bursdag. Jeg kjenner til tidsklemma. Jeg har to små barn og lever i tidsklemma sjæl. Jeg skjønner at det er lett for foreldre med en hektisk hverdag å tenke at “vi har ikke tid til dette”, men barnebursdager er noe jeg mener alle bør velge å prioritere! Man skal virkelig ikke kimse av hvor viktig et slikt selskap er for et spent lite bursdagsbarn.

Nok om det – det er fredag, det er helg – faktisk er det den siste helgen i oktober i år, før de to siste månedene av 2018 står for tur. Jeg klarer ikke å tro på det – at 2018 som i mitt hode virker som et helt nytt år, snart er slutt. Og da tanten min fortalte meg at det var meldt snø i morgen i andre deler av Norge fikk jeg hvert fall sjokk! Men heldigvis er den siste måneden i året muligens den aller koseligste, så den er noe jeg virkelig ser frem til i år. Kanskje spesielt med tanke på at den måneden har en del helligdager, som jeg kan få tilbrakt med barna – og la meg ikke en gang begynne å snakke om at mitt eldste barn faktisk kommer til å forstå ganske mye av julen og desember i år. Det er stort for meg – for det er noe jeg kanskje har savnet litt med julen de siste årene med babyer og bittesmå barn ❤️

Ønsker dere alle en fantastisk helg, og håper dere vil kose dere masse!

3 kommentarer
    1. Hei! Har bare et lite spørsmål til deg angående din status på skolen.
      Hører ofte at bloggere med en del følgere opplever at folk vil bli venner med dem for å få popularitet og status. Opplever du at du er populær og at folk vil bli venner med deg, kanskje for popularitet?

    2. Hei. Så koselige bilder:) Må bare spørre, hvor er den pyjamasen din fra? Den var så utrolig fin! Julen med barna er det beste som fins:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg