DERFOR VENTER JEG MED Å FORTELLE OM KJÆRESTEN

Hver spørsmålsrunde jeg får dukker spørsmålene opp om hvorfor jeg ikke bare kan fortelle om kjæresten min. I dag tenkte jeg å svare på hvorfor jeg ikke gjør det.

På en side kan jeg nesten ikke vente med å fortelle det, fordi det er en stor glede i livet mitt som jeg naturligvis synes er både morsomt og riktig å skulle dele på bloggen med dere. På en annen side synes jeg det er utrolig deilig å ha den delen av livet mitt helt privat – ingen som prøver å ødelegge forholdet (noe jeg opplevde ganske mye i det siste forholdet mitt som jeg delte ganske åpent om her på bloggen) og ingen meldinger eller kommentarer som går på de som ønsker å ødelegge og skape usikkerhet. Jeg har naturligvis delt en god del om livet mitt de siste årene, og jeg merker bare at det er en lettelse at det knapt er noen som vet om dette og at jeg kan få ha det helt i “fred”. I hvert fall for en liten stund.

Jeg trenger å ha dette for meg selv en stund til. Jeg vil dessuten være så sikker som overhode mulig på at dette er riktig før jeg deler det med dere. Det hadde vært helt forferdelig om jeg skulle blitt overivrig og delt alt med en gang det skjedde, og det så noen uker senere viste seg at ting ikke gikk riktig vei. Man har selvfølgelig aldri noen garantier, men jeg vil være så sikker som mulig. Om alt går riktig vei, blir det kanskje den største gleden noensinne å dele det med dere en gang for alle.

14 kommentarer
    1. Hei:) skjønner godt hvorfor du vil vente,ingen problem med det. Det jeg lurer på er.. hvorfor delte du et bildeav deg og F og en overskrift om at du var forelsket eller noe,og deretter ville du holde detså privat? Hadde det ikke vært bedre og ikke delt det bilde og latt spekulasjonene og spørsmålene begynne? Ønsker deg en fin lørdagskveld♡

    2. Støtter deg fullt i det, selvom jeg er veldig nysgjerrig 🙈 Viktig å la det synke inn i seg selv først, og vite at det er riktig – før man deler det med resten av verden <3 du er klok

    3. Hvordan får du tid til kjæresten når du har barna stort sett hele tiden? Synes du har hatt de hver helg den siste tiden. Har du introdusert han for barna?

    4. Anonym: Hei 🙂

      Nå har jeg gjort det ganske tydelig at jeg ikke ønsker å fortelle videre om hvem han er, og dersom jeg svarer på noe av det du spør om her så vil dere jo få vite ganske mye om hvem han er. Så jeg sparer på spørsmålene dine til jeg føler meg komfortabel med å fortelle hvem det er, om det er greit for deg 🙂 Så svarer jeg mer enn gjerne på de når den tid kommer!

    5. Sier seg jo selv at det er Fredrik når du både har lagt ut bilde av han (ja vi har sett det er han selvom du tok bort hodet hans), og at du har hatt barna hver helg, fordi dere er sammen hver helg. Syns det blir så teit å liksom holde det hemmelig når så og si alle har skjønt det. Håper dere har det bra hvertfall, det fortjener dere alle fire 🙂

    6. Anonym: Du har rett til å tro og mene akkurat hva du synes – men om jeg vil verne om eget privatliv og vente med å si noe om hvem jeg er sammen med, så tenker jeg at det er noe en burde respektere 🙂

    7. Selvfølgelig! Men syns det er rart at du omtaler fredrik som din nye kjæreste når dere har vært sammen i flere omganger før og har barn sammen. Akkurat som om du prøver å lure leserne til å tro at du har funnet deg noen andre enn han.

    8. Anonym: Jeg synes i grunn det er ganske ufint å prøve å presse meg til å bekrefte/avkrefte hvem kjæresten min er – noe du faktisk gjør når du skriver navnet til barnas far og mener at jeg prøver å lure leserne mine når jeg sier at jeg ikke vil avkrefte eller bekrefte noe rundt hvem jeg er sammen med 🙂

      Som jeg har skrevet flerfoldige ganger så handler det utelukkende om at jeg trenger å få ha dette i fred en stund til. Jeg forventer virkelig ikke at alle skal forstå at jeg trenger det, men jeg synes som sagt at det burde være en enkel sak å respektere det.

      At du da antyder at jeg prøver å lure leserne mine (?!) fordi jeg ikke vil bekrefte eller avkrefte hvem kjæresten min er, faller derfor på sin egen urimelighet. Hvis jeg avkrefter eller bekrefter noe så vil jo det gi dere en god pekepinn på hvem han er – uansett om han er ny eller en ekskjæreste.

    9. Jeg synes det er dårlig at du sier du har en kjæreste hvis du likevel later som han ikke eksisterer. Det er ikke noe vits for oss å vite det da.

    10. Poenget her er vell at om du ønsker å holde dette privat, så burde du kanskje slutte å skrive om det på bloggen.
      Når du skriver innlegg om at du er forelsket. Du legger ut bilde av kjæresten, bare at du klipper bort hodet hans. Da ber du jo om det selv.
      Slutt å slenge ut hint om du ikke vil snakke om det.

    11. Tone: Synes det er litt rart at du skriver til meg som om jeg ikke gjør annet enn å nevne vedkommende på bloggen. Ref “Poenget her er vell at om du ønsker å holde dette privat, så burde du kanskje slutte å skrive om det på bloggen.” det er jo ikke akkurat tilfellet at det har blitt nevnt så mye eller ofte. Det er snakk om 2 blogginnlegg i en 2-måneders periode.

      Skjønte at det kom til å skape mye nysgjerrighet, men at det kom til å skape SÅ mye nysgjerrighet hadde jeg ikke trodd. Jeg følte derfor for å forklare hvorfor jeg har valgt å vente med det.

      Jeg følte det var helt rart og unaturlig å skulle skjule at jeg var forelsket og at jeg hadde kjæreste – tross at jeg ikke var 100% klar for å fortelle masse om han enda. Derfor falt valget på et kort, enkelt og greit blogginnlegg hvor jeg skrev at grunnen til at jeg var så glad om dagen, er fordi jeg er forelsket.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg