40 SPØRSMÅL, 40 SVAR

1. Tre ord om meg: Omsorgsfull, glad og snill.

2. Det første jeg gjør om morgenen: Er å tvinge meg selv opp av sengen 😂 Og skru av alarmene mine.

3. Når jeg hører på radio blir jeg: Okei, her kommer en innrømmelse: Jeg husker faktisk ikke sist jeg hørte på radio.

4. Jeg gleder meg til: JUL!

5. Klesskapet mitt er fullt av: klær og kjoler til å kle opp en hel landsby og vel så det.

6. Når jeg skal pynte meg: Er jeg stort sett alltid stresset fordi jeg garantert har tenkt at jeg har såå god tid alt for lenge, og så har jeg “plutselig” ikke god tid lenger, gitt. Det skjer hver eneste gang!

7. Jeg brenner for: Rettferdighet.

8. Etter dette blogginnlegget er publisert skal jeg: Finne på noe med ei venninne jeg ikke har sett på en stund, som jeg gleder meg veldig til ♥

9: Jeg føler meg bra når: Leiligheten er helt ren, jeg er ferdig med alt jobb+skolearbeid, i rute med bloggen og Snapchat, og det er helg. Eller når jeg har trent.

10. På kafe/i kaffebaren bestiller jeg: Frappe laget på soya med salt karamell/vaniljesmak. Dobbel, ikke enkel. Eller bare en iskaffe laget på soya, uten sukker. Forresten har de fått verdens beste veganske frapper på Espresso house nå som dere burde smake, ikke sponset.

11. I baren bestiller jeg: Øl. Cider er mitt verste mareritt, blir kvalm bare av tanken.

12. I vennegjengen er jeg: Dette kommer sikkert som en skikkelig overraskelse for dere, men… Mammaen. Haha!

13. Sent på kvelden i helgene er jeg: Stort sett hjemme og jobber, eventuelt trener jeg, eller så legger jeg meg tidlig. En gang i nye og ne er jeg med venninnene mine ut på ting ♥

14. Jeg kan ikke leve uten: Guttene mine og familien.

15. Barn er: livets store glede og noe jeg er ekstremt takknemlig for at jeg har fått oppleve å få selv!

16. Om natta: Legger jeg meg sent og sover utrolig dårlig for tiden! Dere vet jo om meg og de enorme søvnproblemene mine, så det er intet nytt.

17. I veska har jeg: Leppestift, powerbank, iphone-lader, bankkort, våtservietter og barneleker.

18. Trening er: Viktig for meg, og noe som tar en del tid i hverdagen min.

19. Politikk er: noe som angår oss alle og som alle burde ta seg tiden til å sette seg inn i, om ikke 100% så hvert fall slik at man har en OK oversikt og vet hva man støtter når man stemmer et parti ved valget.

20. Kjærlighet er: Når du kan savne noen selv om du så dem i går.

21. I høst skal jeg unne meg: Mengder med kakao med krem og masse innekos.

22. Ved sengekanten har jeg: Smykkene mine, iphone-lader, tyggegummi og en bok.

23. På kjøkkenet er jeg: Glad i å være! Jeg lager jo stort sett mat hver eneste dag og synes det er superkoselig.

24. Jeg er dårligst til: Å holde tidsfrister.. Haha, uff.. Flaut, men faktisk sant.

25. Jeg er flinkest til: Å ta vare på de rundt meg og å vise omtanke.

26. Jeg elsker: barna mine, god mat, og øyeblikk hvor jeg bare klarer å tenke på hvor heldig jeg faktisk er.

27. Hva jeg vil med livet mitt: Gi barna mine en god og minnerik oppvekst, tenke over hvordan jeg ønsker at barna mine skal huske meg, og sørge for at de blir skikkelig gutter som kan ta godt vare på familiene sine i fremtiden. Jeg vil ta en lang utdannelse innenfor noe jeg interesserer meg for og sikre meg en god og sikker jobb i fremtiden ♥ Ikke minst ta godt vare på familien min og foreldrene mine når de blir eldre, og kunne sitte på gamlehjemmet selv en dag og angre så lite som mulig..

28. Jeg beundrer: Aleneforeldre. Uten tvil!

29. Det beste jeg vet: Er å legge meg i rent sengetøy helt nydusjet med en kopp te.

30. Uvane eller ikke uvane: Jeg MÅ ha kontroll og oversikt over ting og takler det ganske dårlig om jeg ikke har det. Mest en uvane, ofte en fordel.

31. Jeg er medlem i: Klubben for oss som kan dra ut ting i evigheter! Jeg er så treg når det kommer til enkelte ting at jeg blir irritert av meg selv av og til.

32. Jeg tror på: Karma. På en eller annen måte.

33. Du visste kanskje Ikke at jeg: Hadde en annen kjæreste da jeg først begynte å få kontakt med Fredrik.

34. På kvelden er jeg: Sliten eller helt i hundre og klar for alt: Det er aldri en mellomting!

35. Som venn er jeg: Alt for treg til å svare på meldinger (!) men alltid der hvis du trenger meg.

36. Når jeg har fri: Jobber jeg, driver jeg med skolen, eller så er jeg ute med venninner eller sover.

37. Når jeg jobber: Må jeg være alene for å kunne konsentrere meg ordentlig, noe som er litt kjipt noen ganger.

38. Det er lov å lyve hvis: Vanskelig greie.. Jeg kunne vært politisk korrekt og svart at “det er aldri lov å lyve” som i utgangspunktet er det riktige å forholde seg til – og i en ideell verden ville det vært sånn for oss, alle mann. Men i den virkelige verden er det litt annerledes, og det er faktisk forskjell på å lyve om de store tingene her i livet, og det å svare “ja” når noen spør om den genseren deres er fin, men du innerst inne ikke synes det. Å lyve er ikke noe jeg synes er greit, som sagt, men jeg kan forstå at det noen ganger skjer. Jeg tenker vel at spørsmålet man burde stille seg selv er: Lyver jeg for å “beskytte” meg selv (som jeg mener er galt), eller lyver jeg for å “beskytte” den andre? Og ikke minst at man ikke burde misbruke dette til egen fordel.

39. Om fem år er jeg: 26! Hjelp, det vil jeg ikke tenke på faktisk. Men som en bloggleser så fint fortalte meg sist bursdag da jeg åpnet meg opp om hvor noia jeg får for hvert år jeg blir eldre: så er alternativet til å bli eldre ikke så mye bedre.

40. Om ti år er jeg: 31 år, og har to gutter på 13 og 14 år! Haha, tenk at jeg da har to tenåringsgutter her hjemme, det er bare for sprøtt til at jeg kan tenke noe særlig på det. På en måte gleder jeg meg til den tiden, men jeg kan bekymre meg litt for om jeg enda har et så nært og godt forhold til barna mine som jeg har i dag. Det er så verdifullt for meg, og jeg vet bedre enn noen andre at tenåringsårene kan være utfordrende. Jeg tror kanskje jeg må være flink til å fokusere på at de alltid kan snakke med meg hvis det er noe og at jeg alltid er der for dem, og så ta det derfra så godt jeg kan. Uansett: Jeg har om ti år endelig nådd gjennomsnittsalderen for når kvinner får sitt første barn. Tenk det! Det er så fjernt å snakke så langt frem i tid – jeg håper jeg er lykkelig, og at jeg fortsatt bor sammen med min fantastiske lille familie. ♥

2 kommentarer
      1. Det vil jeg absolutt si at det er, bare ikke med spørsmålstegn etter 🙂 Med det sagt er dette en mal som jeg kun har valgt å fylle ut med egne svar, da “spørsmålene” (og overskriften) brukes blant mange bloggere, med egne svar som sagt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg