BABYSYK OG EN STOR DAG I VENTE

God kveld alle sammen! Her er jeg helt utslitt etter dagen, for noen travle dager det er nå. Jeg kan nesten ikke fatte at vi er halvveis inn i mars og at det kun er 10 dager igjen til bursdagen til Leo! Han gleder seg mer for hver dag som går og det er mye snakk her hjemme om at han endelig skal bli 4 år. Da jeg spurte han her om dagen om han visste hvor gammel jeg var, svarte han bare at han visste at jeg var gammel. Takk skal du ha, Leo 😂

Å feire bursdagen hans med venner og familie er noe som er like koselig hvert år, og jeg har akkurat sett gjennom bilder fra de tre første bursdagene hans. Hvor glad er jeg for å ha vært blogger i løpet av disse årene, og tatt så hinsides mange bilder? Veldig glad! Det finnes vel knapt noe som er koseligere, og jeg ser fremdeles frem til dagen når de blir eldre (Typ tenåringer) og jeg kan vise dem så mange fine bilder fra barndommen deres og alt det morsomme vi fant på. Jeg må innrømme at jeg måtte ta meg skikkelig sammen da jeg så på bilder fra den første bursdagen hans, 1-års dagen. Som forelder må jeg si at jeg synes det var en helt spesiell dag, for begge barna våre. Den første bursdagen til det lille barnet vårt. For meg som mamma og for Fredrik som pappa var det så stort.

…. Og om jeg ble mindre babysyk av å se bildene av verdens fineste Leo på 1-års dagen sin? Ikke akkurat. Det var en så fin tid og jeg kan ikke annet enn å smile når jeg ser tilbake på det. HVORFOR i alle dager husker jeg ikke bedre at det var tøft å ha såpass små barn?! Da ville det kanskje begrenset seg selv hvor babysyk jeg kunne bli, i det minste. Jeg mener, jeg husker de tøffe dagene (og nettene) også selvfølgelig – men de blekner så voldsomt i forhold til hvor fint det var..

At det er ett år mellom hvert av disse tre bildene, er helt rart å tenke på. Det blir så tydelig hvor mye han faktisk vokser og utvikler seg for hvert år som går! At mitt første barn begynner på skolen om to år, er såpass sprøtt at jeg ikke kan tenke for mye på det. Da blir jeg gal. Det føles ikke ut som at det er så veldig, veldig lenge siden jeg ble mamma for første gang – men om litt over en uke er det altså 4 år siden.. Jeg møtte barna mine tidligere i mitt liv enn de fleste andre mødre gjør. Men det at vi møttes litt tidligere, betyr også at jeg får elske dem enda litt lenger.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg