BARE OSS TRE

Riktig god lørdag dere!

I dag har Leo vært borte på tur med “Mimmi”, så derfor tenkte jeg at Noah, Fredrik og jeg måtte finne på noe annet! Dermed tok vi oss rett og slett en tur på kjøpesenter, hvor vi gikk og småshoppet litt, samt tok en kaffe og så fikk Noah et kakestykke som han ble så glad for at han nesten gråt av glede ♥ Haha! Noah stortrivdes med å få full oppmerksomhet fra både Fredrik og meg hele tiden, han er jo vant til å dele oppmerksomheten med sin eldre bror. Som han for øvrig ble utrolig glad for å få hjem igjen da Leo kom hjem tidlig på kvelden. Den herlige søskenkjærligheten, altså. Det fineste som finnes ♥

Da vi kom hjem fra turen vår begynte Fredrik å rydde (haha, han rydder faktisk 1000 ganger mer enn meg for tiden..) satt Noah og jeg i sofaen i en halvtime sammen og kun slappet av. Så utrolig undervurdert det er, egentlig, det å bare sitte sammen og slappe av. I stillhet. Prøver å bli enda flinkere til å nyte de stundene – spesielt etter at jeg her om dagen leste et innlegg som virkelig åpnet øynene mine, om at vi foreldre kun har barna våre til “låns” frem til de blir eldre. Etter det ble jeg sittende å reflektere over hvor skjørt livet er, og enda hvor klisjè skrevet dette er så er det faktisk ingenting jeg ville byttet mot stundene med guttene som jeg vet at jeg aldri får tilbake. For de blir aldri så små igjen som de er akkurat nå, samtidig som de aldri har vært større enn de er akkurat nå.

Nå venter en særdeles sen middag, som jeg ikke en gang har begynt å lage. Haha, hjelp. Håper alle sammen har kost seg like mye som oss i dag ♥ Vi vet enda ikke helt hva vi skal finne på i morgen, men jeg vet jeg må lade opp en del siden jeg har den travleste skoleuken siden i fjor ventende på meg neste uke!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg