BARNEFRI

Hei dere, og riktig god lørdag! Lørdag har egentlig aldri vært noen stor favorittdag for meg, men det siste året har jeg fått et betraktelig bedre forhold til denne dagen. Sikkert på grunn av alt det morsomme barna og jeg pleier å finne på, på lørdagene. I dag har vi spist pepperkaker, slappet av inne, og sett samtlige barne-julefilmer på Netflix! Altså stort sett en helt vanlig, rolig  lørdag formiddag med guttene. Litt senere på dagen i dag ble guttene hentet. I kveld er både Leo og Noah hos farfaren sin og “Mimmi” forloveden hans, som de har kjent hele sitt liv og de skulle bake pepperkaker og ut på tur tidlig i morgen ❤️ Dere som har lest bloggen lenge, vet antakeligvis at jeg ikke elsker å være borte fra barna – men at det selvfølgelig er sunt en gang i blant, både at jeg har litt barnefri, og at barna får tid alene til å knytte bånd med besteforeldre og øvrige venner og familiemedlemmer. Det er i hvert fall ingen bedre følelse enn å vite at de koser seg!

Jeg skal på et julebord i dag, så derfor tenkte jeg bare at jeg skulle en liten tur innom bloggen for å oppdatere litt før jeg drar. Jeg håper dere får en kjempefin lørdagskveld. Det skal i hvert fall jeg prøve!

14 kommentarer
      1. Hei hei! Jeg er helt for at dere skal kunne komme med konstruktive tilbakemeldinger på innholdet på bloggen hva angår både bilder og skrivingen, men jeg synes ikke dette er konstruktivt. Med det sagt, tror jeg ikke du mener det noe vondt – jeg synes bare det var en unødvendig kommentar 🙂

    1. Det med puppekommentaren er ikke konstruktivt når du lever av å blogge OG dele bilder av deg selv? Når man er ung er det ikke alle valg som er like bra, og kanskje trenger su tilbakemeldinger på at operasjonen ikke var det rette for deg? Fra min side er det godt ment! Mye jeg som 30 åring angrer på fra jeg var 19-20 år, og tankene er langt mer sunne i dag 🙂

      1. Hei hei! Naturligvis vil man se at jeg har større bryster når jeg har gjennomført en brystoperasjon. Naturligvis vil jeg ha kløft i kjoler med utringing 🙂

        Jeg er helt enig i at man kanskje i større grad kan ta valg som ikke er fullt så heldige når man er ung, men jeg tok da ikke denne operasjonen med sparepengene som 18-åring. Jeg gjorde det etter to barn og to graviditeter på svært kort tid – jeg mener det er en forskjell på akkurat det. Med det sagt, synes jeg ikke det er leserne mine sine oppgave å gi meg tilbakemeldinger på om operasjonen var riktig for meg eller ei. Det er det jo kun jeg som vet? Og det kan jeg med hånden på hjertet si at den var. Det betyr ikke at jeg oppfordrer andre til å gjøre det samme, ei heller at jeg mener at det er eneste rette for alle.

        At dere ikke synes kjolen var kledelig, er selvfølgelig helt greit og dere må jo åpenbart få lov til å mene akkurat hva dere vil, men sånn for å være helt ærlig har jeg ikke spurt om hva noen synes – og da synes jeg kanskje det er litt unødvendig å kommentere noe sånt. Fra min side sier jeg dette med all respekt. Sånn jeg ser det, er ikke det at jeg lever av å blogge og at jeg kan finne på å legge ut bilder av meg selv og kroppen min (med klær på!) – grunn nok til å mene at man kan si akkurat hva man vil når man skulle ønske det. Jeg mener at har man ikke noe hyggelig å si, så kan man la være. Å kritisere noen rettmessig hva angår det man selv mener er kritikkverdige forhold ved en blogg og bloggens innhold, er selvfølgelig en annen sak. Men nå er det ikke akkurat sånn at jeg blogger så mye om at jeg har silikon, da.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg