BARNEFRI + RABATTKODE PÅ MINE FAVORITTER!

Annonse for Ellos

God søndag dere ♥ Her kommer en kjapp oppdatering på helgen vår før jeg må tilbake til skolearbeidet mitt som jeg sitter med i dag. Er jeg flink rekker jeg å trene før vi skal spise familiemiddag og ha tid med barna – så jeg er pent nødt til å være effektiv i dag!

I går kveld hadde Fredrik og jeg litt barnefri da vi var ute på kvelden for å se den nye skrekkfilmen IT 2 som er ute på kino, og den var bra. Starten var for øvrig det jævligste med hele filmen, synes jeg. Jeg så orginalfilmen en del i barndommen min, og er jo generelt veldig glad i skrekkfilmer – så selv om den ble litt i lengste laget for meg (nesten 3 timer lang) var den absolutt verdt å se, spesielt siden vi så del 1 da den først kom ut i fjor (?) så det var meget hyggelig og guttene koste seg hos farfar og “Mimmi” så lenge ♥ De hadde også vært på tur ute i dag og var passe slitne da de kom hjem til oss. Haha!

I tillegg til å oppdatere dere litt kort på helgen vår måtte jeg bare vise dere tre nye favoritter fra Ellos som er nyheter der inne! Kjoler alle tre. Har også rabattkode som gir 30% på alle tre, så dersom du trenger en ny kjole vil jeg absolutt anbefale deg å sjekke ut på Ellos.no (eller klikke på en av lenkene i dette blogginnlegget dersom du liker noen av mine favoritter, da!)

Nydelig, brunmønstrede kjole finner du HER ♥ Den koster 269,- med min rabattkode som du finner lenger ned i dette blogginnlegget!

Sort maxikjole som er like fin til hverdags som til finere anledning HER

Kjole med snøring og knapper HER ♥ Denne er fra Ellos plus collection, og med min rabattkode blir den satt ned fra 599,- til 359,- 😍

405408 er koden min som gir deg 30% på den dyreste varen du handler hos Ellos, frem til 9/9 (altså mandag!) Gjelder ordnære priser og eksterne varemerker, men ikke møbler.

God søndag videre, alle sammen! Vi snakkes mer om ikke lenge.

2 kommentarer
      1. Har lest det og synes det var flott og opplysende 🙂 Samtidig synes jeg det er synd at man alltid skal kritiseres for det lille man ikke gjør, når man gjør så ufattelig mye i det store bildet. Ingen kan gjøre absolutt alt, men alle kan gjøre noe er mitt motto <3 Så om jeg har et reklameinnlegg for Ellos i måneden, som produserer klærne sine på en bærekraftig måte og er nøye med hvilke leverandører og produsenter de har, så er det noe jeg gjør med god samvittighet. At man ikke skal kjøpe klær i hytt og gevær er jo selvsagt en helt annen sak!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg