BLOGGNAVN OG SPENNENDE NYHETER

God søndagskveld dere! Tidligere i dag dro lillesøsteren min og mamma hjem igjen etter å ha vært her siden fredag, så siden det har det bare vært den lille familien min igjen her. Guttene har lekt, lest, og puslet med pappaen sin – jeg har jobbet og sovet litt da formen plutselig ble dårlig, men det gikk heldigvis over. Da guttene la seg i kveld, lagde Fredrik og jeg mat sammen, så en kort serieepisode, og prøvde å nyte den siste kvelden min før en svært hektisk uke starter i morgen. Prøver på skolen, mye jobb utenom og ja – i det hele tatt ikke så veldig mye fritid. Men det skal jammen meg gå ganske bra det også!

På torsdag kan jeg også dele noen spennende nyheter, som jeg håper dere kommer til å like – sitter her med blandede følelser fordi jeg alltid (!) blir så himla nervøs i forkant av alt mulig, men gleder meg selvsagt aller mest.

Tenker også mye på bloggnavnet mitt om dagen, selv om det ikke har noe med overnevnte å gjøre, da jeg føler jeg har litt vanskeligheter med å bli tatt seriøst på grunn av bloggnavnet mitt i noen sammenhenger (hvilket er vanvittig frustrerende, haha!) til tross for at jeg, om jeg legger godviljen til, kan klare å forstå det. Dette med bloggnavnet mitt har jo vært et tema i nærmere to år nå, da min tidligere “sjef” i Egmont ønsket at jeg skulle endre det fordi jeg har vokst fra “Mammasom16” – noe hun egentlig hadde helt rett i, men jeg synes det var vanskelig å gi slipp på det. Nå føler jeg at jeg burde endre det, men det er vanskelig og skummelt. Hjelp! Har jo brukt så mange år på å bygge meg opp til å drive med dette, men samtidig har jo det også gitt meg utrolig mange trofaste følgere som kanskje ikke bryr seg så veldig mye om hva slags navn jeg blogger under?

Lillesøsteren min og meg (og JA, hun er høyere enn meg)

Ellers? Jeg har det ganske så bra. November blir nok en utrolig fin, men ganske hektisk måned – skulle inderlig ønske at døgnet hadde hatt flere timer, det er surt og bittert til tider men dessverre ingenting jeg kan gjøre noe med. Jeg skal i tillegg fjerne silikonen denne måneden. Gleder meg som bare det. Dere vet jo at jeg har hatt store komplikasjoner, så ville bare nevne det kjapt slik at jeg kanskje slipper spekulasjonene og spørsmålene om jeg spiller med åpne kort. Bloggen min er jo ikke akkurat noen arena for clickbait om operasjoner og drama, og det vil den heller aldri bli. Tror faktisk at jeg holder så og si alt av det som skjer i privatlivet mitt for meg selv, og det er noe jeg tror jeg kommer til å takke meg selv for noen år frem i tid.

Ha en fin avslutning på helgen deres! Vi snakkes mer i morgen♥

4 kommentarer
    1. Nå som du nevner dette med bloggnavnet, kan jeg røpe at jeg antok dette med 16 var en referanse til en alder som iallefall ikke lå stort mer enn et år tilbake i tid. Med andre ord; En blogg av en tenåring for tenåringer. Hadde jeg ikke havnet her ved et ‘feil-klikk’ første gangen, ville jeg nok fremdeles ha ansett den for å være utenfor min målgruppe..
      Nå vet jo selvsagt ikke jeg hvordan andre tenker, men erfaringsmessig, har det vist seg at en skjelden er alene om en måte å vurdere ting på.
      Det jeg iallefall kan si sikkert, er at bloggen fortjener å bli frontet som den tilnærmet ‘aldersløse’ og høyst varierte utgivelsen den er 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg