DE VANSKELIGE INNLEGGENE…

Hei alle sammen! Vet at noen av dere ønsker flere hverdagsinnlegg. Egentlig så synes jeg det er så utrolig vanskelig med hverdagsinnlegg om dagen – jeg har for eksempel jobbet med dette blogginnlegget i totalt to timer nå, fordi jeg nesten har sovna før jeg har kommet i gang med skrivingen gang på gang. Nå har jeg for øvrig fått drukket så mye kaffe at jeg sikkert er våken helt til søndag! Haha! Jeg skal i hvert fall gjøre mitt beste for å få til flere i tiden som kommer, og ikke minst begynne å skrive blogginnleggene mine tidligere på dagen!

Nå er det kun morgendagen igjen på skolen før det er helg med verdens fineste Leo og Noah. Jeg gleder meg, men jeg vil likevel si at dagene på skolen denne uken har vært veldig fine og at jeg ser frem til neste uke allerede. Jeg har dessuten følelsen av at februar vil bli en utrolig god måned på grunn av alt som skal skje i løpet av den siste vintermåneden før det går mot lysere tider.

I dag har jeg faktisk fått unnagjort en hel del, både hva angår skolearbeid og jobb bak bloggen. Det er veldig godt å føle at man henger med, om jeg kan si det sånn. Det har jo unektelig blitt noen skippertak de siste månedene, men det har alltid gått veldig bra likevel. Takk Gud for det – haha! Litt flaks har man heldigvis.. I tillegg har jeg fått spist masse iskrem og trent i dag (balanse, vet dere) til og med fått ryddet og ordnet leiligheten litt, siden barna har vært en tur hos farmoren sin i dag – og fått tid med både farmor og oldemor ❤️ Det er stas med oldeforeldre, synes jeg! Barna er så heldige at de faktisk har 6 oldeforeldre til sammen.

Nå skal jeg få begynt å planlegge helgen så vidt før jeg forhåpentligvis kan sove om ikke så lenge. Guttene sover godt, vi har spist taco til kveldsmat og selv om jeg skal opp grytidlig i morgen og har en slitsom helg foran meg, så er det ingen steder jeg heller vil være. Enn akkurat her, akkurat nå. ❤️

7 kommentarer
    1. Vakkert bilde av deg, Jessica. Gjør det du syns er vanskelig i ditt tempo. Ikke tenkt på at det har vi verken krav eller rett på å vite. Og ønsker du dele gjør du de det når det er riktig for deg og dine. Overse maset. Du har nok å bruke dagene dine på. Gutta dine er heldig som har en så herlig mor.

    2. Fint bilde av deg
      Den isen ser god,hvor får en kjøpt den?
      Ta ting i ditt tempo, kos deg masse med guttene

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg