DET BLIR IKKE DET SAMME UTEN DEM!

Riktig god kveld alle sammen! Her sitter jeg veldig fornøyd etter en koselig kveld i går, og ikke minst en skikkelig fin søndag som har vært i dag.  I og med at guttene sov borte fra i går til i dag, våknet jeg av meg selv klokken 10:45. Jeg gjentar: Våknet av meg selv! Helt på egenhånd, ja! Det var rart. Selv om guttene vanligvis nå har blitt skikkelig flinke til å legge seg, så våkner de jo gjerne noe i løpet av natten. Og de sover såvisst aldri så lenge som til 10:45! Haha!

I dag brukte jeg dagen til slappe av, dro på en søndagsåpen butikk og kjøpte inn til taco (og tryna langflat på veien dit, det er vilt glatt ute tydeligvis!) og så fikk jeg besøk av lillesøsteren min utover ettermiddagen. Hun hjalp meg med å sette opp noen nye møbler til rommet til barna, og gjett om guttene ble glade over å se de nye møblene da de kom hjem igjen – bare se på noen av bildene jeg rakk å knipse mens de herjet rundt før leggetid ❤️

Ting begynner virkelig å falle på plass hva angår barnerommet til guttene – men SOM det har tatt tid med skole og alt annet som jeg har holdt på med samtidig. Føles som jeg har holdt på med rommet deres i en evighet nå! Alt har en slutt, og når det kommer til dette prosjektet er jeg glad for akkurat det. Tross at det selvfølgelig på samme tid har vært kjempegøy å holde med. I morgen starter forresten den første av to uker som jeg har igjen på skolen før juleferie for min del. Jeg hadde på en eller annen måte klart å innbille meg at det ble to relativt rolige uker mtp skolearbeid, men det blir det nok ikke 😂  Når det er sagt, ser jeg faktisk frem til de to siste ukene på skolen for dette året!

Jeg har tenkt så mye på barna det siste døgnet, og gledet meg sånn til de skulle komme hjem til meg. Fineste, herligste guttene mine.

Og hjem kom de! De kom springende inn i stuen, stolte av å få med seg noe av pepperkakebaksten hjem fra de hadde vært på overnatting, sammen med de blideste lille ansiktene i hele verden. Og det er like godt å få de hjem hver gang, for her hjemme blir aldri det samme uten dem ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg