DET ER NÅ DET BEGYNNER!

Hei alle sammen, og riktig god kveld. Eller, tidlig kveld er det kanskje nå? Leo og Noah ble i går overlykkelige over at vi skulle fått besøk av besteforeldre og tanter, så da fikk vi plutselig ganske mye planer denne helgen likevel. I går hadde vi derfor en gøyal dag hvor jeg i tillegg til familiebesøket vårt, inviterte ei venninne på besøk. Vi spiste vi en koselig middag her hjemme hos meg, og familiebesøket sov over her til i dag. Tross at leiligheten barna og jeg bor i er 120 kvadratmeter stor, som jeg vil si er ganske god plass, er det alltid litt plassmangel når vi får familiebesøk! Derfor har jeg nå begynt å se skikkelig frem til den dagen jeg skal kjøpe mitt eget hus (med GOD plass til familiebesøk!)

Jeg har derfor fått sove lenge i dag, og da jeg sto opp var foreldrene mine på vei til å ta med barna ut for en rolig tur på kafe og gåtur i Stavern. Skikkelig herlig å få sove skikkelig ut, samtidig som guttene får tid med besteforeldre og tanter og det som er. De var storfornøyde og jeg kunne spise en frokost HELT i fred. Så heldig jeg er, hjelpes meg. Det er selvføgelig helt herlig å starte dagen med å spise frokost med barna, men når man har fått lite søvn den siste tiden, er det ikke avskrekkende med en helt stille og rolig morgen, altså. Haha! Utover dagen har vi sett på et par filmer, og spiste middagen ute. I 2019 har jeg egentlig planer om å spise mindre ute, fordi det jevnt over er unødvendig – dessuten er det så mye koseligere når man ikke gjør det så ofte, synes jeg da ❤️ Like fullt var det en av de roligste middagene jeg har vært vitne til med barna ute på restaurant, og vi har hatt en koselig og innholdsrik helg alt i alt!

Som jeg nevnte en gang i forrige uke, startet jeg på skolen forrige torsdag. Det var for øvrig ikke snakk om mange skoletimene før det var helg igjen, så jeg føler at skolen begynner ordentlig nå i morgen. Da begynner kjøret og jeg har denne terminens første prøve allerede på fredag. Så nå har jeg rigget meg til med dyna i sofaen og skal øve, øve og øve enda mer. Jeg er så klar for alt som skjer fremover etter en lang ferie, og av det jeg kommer på i farta er morsdagen i februar, bursdagen til Leo i mars, våren i seg selv – og masse jobbing med skolen og med bloggen noe av det jeg gleder meg mest til. Jeg tror det blir godt å komme tilbake i hverdagen. Det gjelder å finne gleden i hverdagen når det tross alt er flest av nettopp hverdager.

Nyt søndagskvelden videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg