DET ER SÅ VIKTIG!

Reklame | Barnas egen bokverden

Jeg har alltid vært opptatt av å lese for barna, helt fra de var bittesmå. Det var noe jeg var bevisst på før jeg i det hele tatt ble mamma, siden mine foreldre leste for meg da jeg var liten også, som jeg enda kan huske den dag i dag. ♥

Som liten tenkte jeg ikke noe på lesingen som noe annet enn noe morsomt og spennende, men nå vet jeg hvor mange fordeler som følger med å bli lest for som barn. Høytlesing styrker utvikling av både talespråk, lese- og skriveferdigheter. Det øker faktisk også sjansen for at barn blir glade i å lese når de blir store selv, og det å utvikle fantasien og forståelsen av verden omkring oss. Er ikke det gøy? Skikkelig, ordentlig forskning viser altså at det å bli lest for virker gunstig for barnas fremtid, og det er jo unektelig koselig med en lesestund i en ellers travel hverdag også. En vinn-vinn situasjon.

Her i huset leser Fredrik for guttene oftest fordi det er en stund guttene elsker å ha med pappaen sin i hverdagen, men når det blir overtidsjobbing og senvakter på jobben for Fredrik sin del, så tar jeg over med den største glede. For meg er det noe ekstra koselig over det å tenke tilbake på da jeg ble lest for som barn selv (som jeg ikke en gang føler er så lenge siden..) og det å “plutselig” sitte der med mine egne barn. Pledd, stearinlys på bordet foran, og favorittboka deres ♥ Den stunden er så viktig for dem, og det er helt fantastisk å se.

Fra en av mange lesestunder med pappaen sin ♥

Barnas egen bokverden er en bokklubb med tilhørende nettsted, og de tilbyr mengder av barnebøker, faktabøker, eventyr og tradisjonelle barenebøker, og ja.. Alt du kan tenke deg! Peppa gris, Brannmann Sam, Hakkebakkeskogen, Mummitrollet (Nostalgi for min del!) ++

Nå har jeg fått muligheten til å gi dere et supertilbud på medlemskap i barnas egen bokverden-bokklubb. Et slik medlemsskap er en fantastisk gave, som gir barnet ditt så mye med alle fordelene lesing og høytlesning fører med seg for barns utvikling.

For at du alltid skal få bøker tilpasset ditt barns alder er klubben også delt inn i ulike aldersgrener. For små barn, litt større barn og skolealderbarn!

Akkurat nå får du følgende gratis når du melder deg inn i bokklubben:

♥ Valgfri Bergans-sekk – God og allsidig sekk for barn, i slitesterkt materiale. Velg mellom blå eller rød sekk!

♥ Peppa gris julekalender – Perfekt som et alternativ til pakkejulekalendere, sjokoladekalendere osv: 24 små bøker med koselige julemotiver og en liten historie om Peppa og alle vennene hennes. Bøkene er i solid papp og med oppheng. Bøkene kan også henges på treet i julen!

♥ Sanger rundt juletreet – Koselig bok full av julestemning. Her får du 18 av de mest populære julesangene vi har i Norge!

♥ God jul, Tassen – Tassen og vennene hans gleder seg til gavene! En koselig julebok for små.

Det eneste du betaler er 149,- for porto, som du får tilsendt i posten.

Det er ingen (!) kjøpeplikt som medlem i bokklubben, men du binder deg som medlem i ett år. Det spiller jo ingen rolle når du ikke har kjøpeplikt, men jeg vil selvfølgelig gi dere all informasjon rundt dette før dere melder dere inn. Du får også tilsendt klubbens medlemsblad helt gratis ca. 20 ganger i året. I medlemsbladet får du en fyldig presentasjon av hovedbøker og mange gode medlemstilbud på uendelig med bøker på nettsidene deres, typ store avslag, alt fra 40% til 80% avslag, på barnebøker man kanskje ellers ville kjøpt på bokhandelen uansett! Kan skrive under på at det er mange gode tilbud, som jeg også helt sikkert kan vise dere i et annet blogginnlegg en gang i tiden fremover.

Hovedbøkene må du avbestille innen avbestillingsfristen, dersom du ikke ønsker å få den tilsendt. Glemt å avbestille før du mottar dem? Ingen problem! Du har full returrett på bøker og produkter innen det har gått hele 100 dager. Du må betale porto når du sender tilbake hvis du har glemt å avbestille en gang, men det er småsummer og det finnes ingen skjulte store kostnader her.

Klikk på banneret under for å melde deg inn!

Ps: alt som står med liten skrift har jeg allerede informert om i blogginnlegget!

Nå blir det en litt annen lesing som står på planen for min del, som ikke er fullt så koselig som å lese for barna: nemlig lesing til prøve på skolen.. Haha. Ha en fin dag videre dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg