DETTE ER KANSKJE LITT RART Å SI, MEN..

God kveld alle sammen ♥

For en varm dag det har vært i dag! Jeg våknet i 12-tiden etter å ha sovnet alt for sent i natt på grunn av formen min, men da jeg våknet i dag følte jeg meg altså mye bedre allerede. Antibiotika hjelper heldigvis relativt fort! Jeg har likevel tatt det ganske med ro i dag for å være på den sikre siden, men da det nærmet seg middagstider og verken Fredrik og jeg orket å begynne å stå over kjeler med matlaging i denne varmen, så spaserte vi rett og slett bare ned til den italienske restauranten her i byen. Vi bor sånn maks et par minutter gange fra sentrum, og det er så deilig! Da får man ikke alt støyet som mange kanskje opplever om de bor midt i sentrum, men så er “alt” likevel veldig nærme.

Jeg orket faktisk å ordne meg litt (selv om sminken så og si ble borte i og med at det ble så varmt!) men jeg fikk i hvert fall knipset noen få bilder fra dagen vår – så dere fikk se litt av dagen vår i bilder. Den turen ut er jo det eneste jeg har gjort i dag, så om det ikke er så mye innhold, så er det i det minste en veldig ærlig oppdatering fra dagen min. Haha! Guttene har for øvrig tilbrakt store deler av dagen med Fredrik ute – og godt er det! De elsker jo å være ute, men hvem gjør vel ikke det i denne varmen. Heldigvis skal det visstnok være like fint hele helgen, og forhåpentligvis blir jeg bedre for hver dag som går nå!

Dette er kanskje litt rart å si, men: Jeg håper faktisk flesteparten av dere ikke sjekker bloggen på dager som disse, men isteden bruker de skikkelig fine sommerdagene vi får her i Norge på de dere har rundt dere, barn, familie og venner – uten å henge over telefonen. Det er kanskje rart av meg å si og med at dette er jobben min, men jeg mener det virkelig. Internett, Instagram, og bloggen min er jo alltid her – men de (ofte få) dagene med ferie, fantastiske temperaturer og familie rundt dere hele dagen – de er her akkurat nå. Nyt det ♥

God klem

3 kommentarer
    1. Hva spiser du på italiensk restaurant? Har så lyst på italiensk eg også, men er jo melk i alt! Her er det allergi hos mini som ammes, ikke fordi eg er veganer. Men allikevel, greit å spørre om dine erfaringer med det siden du ikke spiser/drikker melk 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg