EN DAG UTENOM DET VANLIGE

Hei fine dere ♥

Etter en lang dag i hovedstaden sitter jeg nå på toget, endelig på vei hjem til en Fredrik som savner meg skikkelig og til sovende barn som jeg skal stryke på og gi nattakyss til så fort jeg kommer inn dørene hjemme. Jeg leverte guttene i barnehagen i halv elleve tiden i dag, da jeg måtte haste rett ned til jernbanestasjonen for å ta toget inn til Oslo. Har hatt en SÅ koselig dag, altså. Startet med noe utrolig gøy og spennende som jeg i kjent bloggerstil ikke skal si så mye mer om enda, men som dere vil få vite om innen to uker. Vanligvis ville en slik dag i Oslo vært en naturlig dag for møter med samarbeidspartnere, men i dag valgte jeg å vente med det til en annen dag – da jeg ville tilbringe litt tid med lillesøsteren min og kjøpe julegaver. Å kjøpe julegaver er nok noe av det absolutt koseligste jeg vet om, og nå er vi tross alt straks i november! Så da gjorde vi rett og slett det – samt spiste på Pincho, og var innom et par andre spisesteder mellom slagene. Her kommer et fåtall bilder fra dagen min ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg