EN GLEDELIG OVERRASKELSE!

Nå er det offisielt vinter, og sist uke kom også snøen til oss i Larvik! Jeg er ikke sånn veldig begeistret for masse snø og snøkaos når jeg skal gå med guttene til barnehagen tidlig om morgenen, men utover det er det jo faktisk veldig koselig å sitte inne i varmen når det snør ute. Guttene var helt i ekstase da de oppdaget at det snødde en kveld forleden – for en gledelig overraskelse det var for dem! Bare det å våkne opp til at alt var snøkledd utenfor vinduet vårt var visst veldig stas.

Tenk om alle hadde sett like mye glede i de små tingene som det dere gjør.

Da tror jeg verden hadde vært et bedre sted.

Ikke nok med det – har jeg også en gledelig overraskelse for dere som leser bloggen min og følger meg! (Dette er ikke reklame, bare så det er sagt) Jeg har en konkurranse jeg satte i gang på Facebook-kontoen min i dag, hvor du kan vinne en valgfri Reima vinterdress! Det er en slik fantastisk god dress som Leo har på seg på bildene over. Søk etter Mammasom16.blogg.no på Facebook eller klikk HER for å komme til konkurransen! ♥

Nå skal vi kose oss og slappe av resten av kvelden. Nyt lørdagskvelden, det skal i hvert fall vi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg