EN GOD OG EN DÅRLIG NYHET

Hei alle sammen! Endelig skulle det komme en skikkelig oppdatering fra min kant – jeg forstår at bloggingen min har vært halvveis denne uken og her skal jeg altså forklare litt hva som skjer. Jeg har vært syk siden forrige fredag, men det toppet seg da denne uken begynte. Jeg har trodd hele tiden at det var visdomstenner som måtte fjernes (og at jeg derfor ble ganske dårlig også). Men så viser det seg at det ikke har noe med visdomstenner å gjøre i det hele tatt, men at det er noe helt annet. Så nå har jeg blitt haste-henvist videre til kirurg og spesialist fordi jeg mest sannsynlig må operere. Det er kortversjonen, jeg tenker at det ikke har noe for seg at jeg utbroderer i detalj – men greia er i hvert fall at jeg er veldig syk og går på sterke smertestillende, samt at det har vært noen slitsomme dager. Det var altså den dårlige nyheten – i og med at Leo har bursdag og alt denne helgen, så vil jeg jo virkelig ikke være syk.. Jeg har for øvrig valgt å ikke avlyse selskapet hans, takket være min kjære Fredrik og familien min som kommer på besøk til oss i morgen både for å være med på bursdagen, men også for å hjelpe til og ordne, pynte og bake. Det setter jeg så umåtelig stor pris på!

Den gode nyheten er at jeg veldig snart får vist dere noen skikkelig fine bilder av rommet til barna (Når det er 100% ferdig kommer det jo video, men før det skal jeg vise litt frem hvordan det er blitt) og at jeg har rundet godt over 10 tusen følgere på Snapchat. Tusen hjertelig takk til alle av dere som følger med der inne: Jeg føler jeg brått ble veldig flink til å oppdatere der inne og det kommer jeg til å fortsette med. Jeg holder fremdeles en lav profil når det gjelder å eksponere barna – og når det gjelder barnerommet deres så velger jeg å fjerne deres personlige eiendeler (typ favorittbamse/leker etc) på bilder av rommet deres og videoen når det også kommer ut.

Håper alle sammen har hatt en grei torsdag og at dere får en god helg når den tid kommer i løpet av morgendagen. Og håper dere har det bra ❤️

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg