EN LITEN DATE..

God onsdag alle sammen! Denne uken har jeg vært ekstremt trøtt, skulle nesten tro jeg var gravid. Det er jeg altså ikke. Jeg har faktisk klart å få meg 7 timers (!) søvn i to av nettene den siste uken, men dagen etterpå er jeg nesten enda trøttere. Jeg begynner å lure på om det er det evigvarende mørke været ute som gjør at jeg føler meg så forferdelig trøtt – gleder meg så uendelig mye til det er lyst ute til langt utpå kvelden!

Nok om snø og vinterværet – i dag etter endt skoledag og henting i barnehagen, har jeg hatt verdens koseligste hjemmedate med min kjære Leo! Disneyfilm på skjermen, samt snacks i form av frukt, litt sjokolade + rundstykker. Han ble så glad, det første bildet under illustrerer i grunn godt reaksjonen hans. Bare alle hadde sett like mye glede i de små tingene som det du gjør! Da tror jeg verden hadde vært et litt bedre sted.

Jeg har de siste ukene merket at jeg har ubevisst flyttet litt av kosen vi pleide å ha i helgene, over til en av hverdagene istedenfor. Gjerne onsdagene eller torsdagene, to dager som stort sett ikke er fullt så travle for meg. Det anbefales virkelig! Hvem trenger egentlig lørdagsgodteri, liksom? Jeg har mer behov for onsdagsgodteri – midt i uken når jeg er halvstressa og sliten. Haha! Å ha “fri” i helgen er mer enn nok kos for min del. Denne helgen har jeg ironisk nok ikke fri, da jeg har fullt opp med skolearbeid i hvert ledige øyeblikk. Det er klart litt kjedelig å ikke føle at jeg har litt skikkelig fri noen dager i løpet av en uke, men tar jeg meg fri kommer jeg ikke i mål i alle fag – rett og slett. Og helt ærlig? Det gjør meg faktisk ingenting å måtte ofre noen helger her og der for å gjøre det så bra som mulig. Det går nok veldig fort frem til juni, og da vil jeg ikke sitte og angre på at jeg ikke gjorde mitt beste hele veien!

Nå skal jeg trene litt før jeg får litt besøk ❤️ Jeg burde kanskje ha ryddet litt, men er det en ting jeg har lært siden jeg flyttet for meg selv: så er det at rotet ikke går noen steder til i morgen. Nyt kvelden deres videre, håper dere har hatt en fin onsdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg