EN LITEN PAUSE

God torsdagskveld alle sammen! Håper dere har hatt en strålende start på det nye året♥ Fredrik har jobbet i dag også, så guttene og jeg har hatt hele dagen sammen. Vi har hatt noen rolige og avslappende dager både siden vi kom hjem fra Gjøvik i romjulen, og nå etter nyttårsaften. Veldig deilig! Spesielt med tanke på at jeg starter på skolen på mandag, samme dag guttene starter i barnehagen igjen etter juleferien. 2 uker ferie har guttene og jeg hatt, så vi kan i hvert fall ikke klage!

Jeg har hatt noen fridager nå i julen. Eller, helt fri har jeg selvsagt ikke hatt da jeg har jobbet med både skole og bak bloggen (samt laget en del innhold til Snap) men ellers har jeg tatt meg dager fri fra å skrive til dere fra bloggen – så jeg klager ikke, altså. Det er selvvalgt, jeg kunne fint tatt meg helt fri fra alt. Haha! Jeg trengte rett og slett bare en liten pause fra publisering på bloggen noen dager her og der, men er nå klar til å blogge hver dag som jeg gjør resten av året.

Jeg tror faktisk 2020 blir et utrolig bra år med bloggen. De siste to månedene har i følge tallene mine i hvert fall vært veldig bra, så det gir meg litt ekstra motivasjon inn i det nye året kjenner jeg. Det er lett for meg å glemme at bak tallene og bloggstatistikken min, så sitter det mennesker. Jeg føler fremdeles at det kun er nærmeste familie og venner som leser bloggen og ser alt jeg legger ut på sosiale medier, for det er vanskelig å ta innover seg at det er så mange som ser det.

I 2020 kommer jeg til å dele mer om meg, være mer personlig, dele enda flere matoppskrifter og matbilder, skrive mer om hverdagen og hvordan jeg jobber med skolen, og ta enda bedre bilder. Barna vil fremdeles være i bakgrunnen på bloggen, slik de har vært en god stund nå♥

Her er et par andre punkter jeg skal få til i året som kommer ♥

• Kjøpe meg piano og begynne å lære meg å spille det

• Kutte ut sukker og holde det til høytider/bursdager og litt på sommer

• Slutte å drikke brus

• Fortsette å trene minst 4 dager i uken

• Nå målene mine karaktermessig i standpunkt frem til sommeren

• Spise take-away maks (!) en gang i måneden

• Kun kjøpe klær når det faktisk er noe jeg trenger, ikke bare noe jeg har lyst på

Gleder meg til det nye året. Virkelig, mye mer enn jeg kan huske at jeg gledet meg til 2019!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg