EN STOR ENDRING

Hei dere, og riktig god fredagsettermiddag! Jeg er nesten akkurat hjemme fra skolen, matbutikken og å gå hjem. I anledning Fredriks bursdag forrige uke skal vi få litt besøk av hans familie i dag for å feire han med tacomiddag, godteri og kos. Jeg ville egentlig lage kake til han, men han sa jeg ikke trengte det siden vi allerede har feiret han med kake på dagen hans forrige uke. Nå angrer jeg litt på at jeg ikke gjorde det likevel (fordi jeg elsker kake og sukker, haha) men siden jeg har hatt så mye å gjøre denne uken, var det sikkert helt greit å la være også.

Over til tittelen på dette blogginnlegget! Ser dere noe annerledes med bloggen min, kanskje? Jeg har nemlig fått nytt toppbilde på bloggen! Dette er riktig nok fra slutten av 2019, så det er egentlig bare midlertidig – innen et par måneder skal et helt nytt bilde på plass, da også i mye bedre kvalitet. Tenkte også å endre litt på designet mitt ellers, men ikke slik at det blir rotete eller noe – jeg vil fremdeles ha det ryddig og enkelt, men bare noen småjusteringer her og der, tenker jeg. Tenker dere nytt design eller skal jeg holde det som det er? Med unntak av toppbildet da selvsagt, som vil bli endret. Har faktisk ikke skiftet toppbilde siden 2017, så det var jo virkelig på tide!

Før:

Nå:

Fredrik skal faktisk skrive et helt nytt gjesteinnlegg her på bloggen senere i kveld, så husk innom hvis du vil få med deg det♥ Vet at det er noe flere av dere liker veldig godt, og det er jo superhyggelig. Uansett ønsker jeg dere alle en riktig god helg! Uansett om den tilbringes som en helt på jobb, eller hjemme i sofakroken.

3 kommentarer
      1. Hadde ikke et nyere bilde av god kvalitet som hadde målene som kunne brukes til toppbilde, så da ble det dette 🙂 Har overhode (!) ingenting med at jeg ikke har silikon lenger å gjøre, etter alle komplikasjonene mine er jeg bare glad for å bli kvitt silikonen – for å være ærlig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg