EN STOR OVERRASKELSE..

Hei dere – riktig god onsdag ♥ Her sitter jeg på gulvet med masse julegaver, innpakningspapir og gaveesker rundt meg, etter en aldri så liten bytur i fineste Larvik for å handle noe av julegavene som gjenstår. I morgen skal jeg handle inn det aller siste, slik at jeg kan fokusere fullt ut på skole den neste uken før vi reiser til Gjøvik for å feire jul.

Jeg fikk meg tidenes største overraskelse her om dagen, som jeg bare er nødt til å fortelle dere litt om. Den siste måneden har kontoen min på Snapchat blitt veldig stor. Jeg har jobbet masse med den, og det tar utrolig nok mye mer tid enn man tror. Å legge ut noe ca en gang i timen dagen gjennom, sørge for at det skal være inspirerende og fint å se på. Altså, bloggen vil nok alltid være det jeg har aller mest fokus på – men den siste måneden har jeg altså for første gang jobbet skikkelig med kontoen min på Snapchat også, og det er ganske nøyaktig en måned siden jeg begynte med daglige oppdateringer der inne også.

Nå har kontoen min rundet 1 million visninger på 28 dager. Og jeg sliter litt med å forstå det. At jeg når ut til så mange er så drøyt at jeg blir satt ut. I slutten av 2017 hadde jeg ca 4000 daglige følgere på kontoen min, nå er det alltid minst 25 000 som ser alt jeg legger ut, men oftest mange flere.

Det er så gøy og så stort at jeg følte meg bare nødt til å dele det med dere her inne. Det er jo faktisk en god stund siden jeg har oppfordret dere blogglesere til å følge med på Snapchat også, så det passet i grunn fint å kunne gjøre det nå som jeg delte dette med dere. Jeg legger ut alt fra oppskrifter (vegansk/vegetarisk) til hva jeg gjør samme dagen ♥ Og null eksponering av barn, selvsagt, selv om jeg kan tipse om foreldrerelaterte tips/triks på et generelt grunnlag fra tid til annen. Valget jeg har tatt med å kutte eksponeringen helt ut skrev jeg forresten mer om i DETTE blogginnlegget, som du kan lese dersom du ikke har fått det med deg.

Jeg blir så takknemlig og glad, og egentlig litt målløs. Men selv om jeg har jobbet mye for å få det til, er det til syvende og sist følgerne mine jeg kan takke. Så tusen takk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg