EN VELDIG FIN TID I VENTE!

God søndagskveld dere!

For noen timer siden kom vi hjem fra et veldig koselig besøk hos Fredrik sin far og hans samboer – så vi har hatt en veldig hyggelig dag, barna har også storkost seg og fått drøssevis med oppmerksomhet, lek og kos. Og god mat! Tross at jeg ellers ikke har funnet på så veldig mye denne helgen, har jeg i det minste fått satt opp veldig mange av barnemøblene på rommet til Leo og Noah. Og jeg som trodde jeg var den personen som var minst handy i hele verden? Så feil kan man altså ta. Mer enn man kan si om min andre halvdel som kikket forvirret på meg fra sofaen da jeg hadde pakket om samtlige av de flatpakkede møblene i stua med ørten tilhørende skruer. Nevner ikke navn men.. Fredrik. 🙈

Det blir SÅ fint altså, vet jeg har snakket om det barnerommet i evigheter, det har tatt så lang tid og jeg gleder meg så til dagen jeg endelig kan vise dere det. Jeg har så mye fint å dele på bloggen fremover generelt fordi det er så mye gøy som skjer fremover, og for meg er det en av de beste følelsene i hele verden. Nå har jeg jo blogget fast i 4 år og man skulle kanskje tro at motivasjonen og inspirasjonen ikke var topp så lenge, men det er den tydeligvis.

Jeg lagde også en herlig lunsj til barna og meg i helgen, og så har vi sett Vaiana 50 ganger i løpet av helgen. Sånn omtrent. Men herregud så koselig det er å ha filmtid med barna! Rolige gutter som storkoser seg med mat og en fin film, tror vi må gjøre det til en tradisjon hver lørdag. Jeg har også fått dilla på mango for tiden, så jeg hamstret inn mango før helgen og har spist det hele helgen!

Når jeg legger ut bilder av små fruktfat og lignende som jeg har en tendens til å lage en del av, så får jeg spørsmål om barna faktisk smaker på det eller ei. Den ene gutten min gjør alltid det (han er veldig lite kresen) og den andre skatten min er veldig kresen. Så her kjenner vi på ytterpunktene og gjør det beste ut av det, men jeg pleier å ha en regel om at det alltid er lov å ikke like, hvem liker vel absolutt alt av mat – selv når det gjelder oss voksne? Men man må smake først, og det pleier ikke barna å ha noen problem med. Heldigvis!

Tilbake til det jeg var inne på innledningsvis her! Planene fremover er så mange, dessuten føler jeg på en så stor lettelse over at det snart er vår. Egentlig føler jeg at det er vår allerede, siden vi tross alt er inne i årets første vårmåned. I tillegg har Leo bursdag denne måneden og skal feires både med familiebursdag og sin aller første barnebursdag med vennene sine. Jeg har 3,5 måned igjen på skolen før det er sommerferie og jeg har smått begynt å se på en tur til utlandet mot sommeren. Jeg kunne sikkert ramset opp absolutt alt av planer de neste månedene, men da hadde jeg skrevet meg helt bort her. De neste månedene blir en veldig fin og ikke minst viktig tid med tanke på skolen, som jeg ser frem til å dele med dere.

Vi snakkes mer i morgen!

2 kommentarer
    1. E pizzaen hjemmelaget? Isåfall oppskrift? Det du hadde servert så helt nydelig ut😍 Hilsen en gravid jente som har lyst på det meste🌸

      1. Hei hei <3 Beklager sent svar, jeg har ikke fått logget inn hele dagen pga tekniske problemer med blogg.no!

        Pizzaen er ferdigbunn fra Coop extra, men det var et nytt merke der og den var utrolig god! Tror den het noe med hvit pizza, eller noe. Jeg pleier vanligvis å lage bunnen selv, men med denne blir det garantert gjenkjøp!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg