EN FANTASTISK START PÅ HELGEN!

Sponset opphold: Quality hotell strand

Hei alle sammen! Dette blogginnlegget skulle egentlig ut i går, men det hadde av en eller annen grunn ikke blitt publisert så da prøver jeg på nytt i dag. På torsdag etter noen timer i tog, kom Leo og jeg endelig frem til Gjøvik! Det kom kanskje som en overraskelse på noen av dere, siden jeg har glemt å fortelle dere det: men vi har planlagt denne turen siden april i år, så vi har gledet oss i lang tid allerede. Vi skulle for øvrig kun være her til i dag (lørdag) så om et par timer allerede er vi på vei tilbake til Larvik, til Noah og selvfølgelig til Fredrik. Torsdag kveld tilbrakte Leo og jeg sammen med søstrene mine – og  fredag kveld  tilbrakte jeg tid med bestevenninna mi. I den anledning tok vi inn på det fineste hotellet her i Gjøvik – og vi hadde det SÅ koselig!

Som jeg nevnte i en bisetning i forrige uke, så skulle jeg på festival denne helgen, bare en kveld riktig nok. Jeg er så utrolig glad for at jeg har like god kontakt med bestevenninna mi enda – for jeg har jo bodd i en annen by enn henne i 5 år nå! Jeg er ikke mye ute eller i det hele tatt borte fra barna mine, som dere vet, men jeg synes det er viktig å tillate meg å være mer enn mamma. Man er jo fremdeles like mye seg selv når man har fått barn. Jeg merker for øvrig fremdeles at det sitter langt inne å reise bort fra barna mine for å tilbringe tid med venninnene mine, men når jeg likevel vet at det skjer såpass sjeldent – så tenker jeg at jeg bare kan kose meg og at det faktisk skal være helt greit. Også gleder jeg meg alltid til å komme hjem igjen, for jeg er veldig hjemmekjær! Dessuten er det vel st.hans-feiring i morgen eller på mandag? Det skal vi selvfølgelig feire hjemme i fine Larvik.

Bare se hvor fint det var inne ved bassengene! Siden vi hadde åpen tilgang til spaet kunne dra i bassengene utenom åpningstiden, så vi var der i går kveld før vi skulle legge oss. Da var det ingen andre der, så vi hadde hele stedet for oss selv. Skal virkelig tilbake hit, det var så koselig! Liten funfact: Ved spaet her har de også en skjønnhets-avdeling som er åpen på dagtid, og da jeg først ble sammen med Fredrik og vi var i et avstandsforhold – dro jeg alltid hit for å ta spray-tan før vi skulle møtes. Haha! Tenker med glede tilbake på den tiden.

Frokosten her på hotellet var også veldig bra – jeg spiste helvegansk frokost uten noen problemer, og de hadde også veganske alternativer til yoghurt og så videre, samt et ordentlig bra frokostutvalg generelt. Jeg har ikke blitt betalt for å skrive dette, jeg er bare så himla fornøyd. Jeg håper dere har hatt tidenes fineste start på helgen, så gleder jeg meg til vi snakkes mer senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg