ET NYTT INTERVJU…

Hei alle sammen!

En slitsom dag går mot slutten hos oss, og det skal bli helt OK med ukens siste skoledag i morgen! Takket være kristihimmelfartsdag på torsdag, får jeg fri fra skolen på fredag også. Da er det i tillegg planleggingsdag i barnehagen! Blir så koselig å ha disse dagene med guttene mine. Jeg har også klart å bli syk nok en gang, og nå er det betennelse og visdomstenner i skjønn forening. Jeg har altså så uflaks på noen områder at det går nesten ikke an 😂 Le eller gråte, det er spørsmålet. Heldigvis er jeg heldig med ganske mye også, da. Har for eksempel tidenes flinkeste tannlege, og da hjelper det litt på.

Jeg har også gjort nok et koselig intervju i dag, med Østlands-posten som er lokalavisen her i området! Jeg møtte en kjempekoselig journalist og vi snakket om blogginnlegget mitt jeg skrev om hvordan det har gått på skolen dette året, hva som har vært mest utfordrende med å gå på skole med små barn, hva som har vært positivt og masse mer. Gleder meg til å dele det med dere når det kommer ut!

Klem

5 kommentarer
    1. Nydelige bilder! Tror nok at det er lettere å bli syk når en er sliten og har underskudd på søvn….blir nok bra med sommerferie:) God bedring!

    2. Leste intervjuet nå, og veit du, – jeg er så glad på dine vegne! Jeg er så glad for at vi har vært naboer, og selv om vi ikke har vanket sammen, har jeg beundret deg fra første møte, med barna, så herlig tone du har med dem, på alt du får til! Er glad for togturen, da vi fikk snakket om litt av hvert, endelig. Jeg heier på deg, og er dønn sikker på at du kan bli akkurat det du vil, og den du vil, for du er råtøff!
      Ønsker deg alt som er godt og mer til!
      Hils eks-naboen.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg