FAMILIETID

God fredagskveld alle sammen! Og gratulerer så masse med kvinnedagen ❤️ Vi har hatt en så fin dag i dag. Jeg startet dagen på skolen mens barna fikk skyvstarte på helgen og ble hjemme fra barnehagen med Fredrik. Da jeg kom hjem igjen ble det full avslapning, en relativt tidlig tacomiddag og glade, fornøyde barn. Det er forresten veldig lite som slår det å komme hjem til guttene mine etter endt skoleuke på en fredag, altså. Det må jeg bare si.

I dag tenkte jeg å ikke skrive så mye, for bildene i dagens innlegg taler i grunn for seg. Vi har hatt en skikkelig god fredag, og det er så deilig å ha fri med barna. Helgene er så gull verdt – hvorfor i alle dager tok jeg dem så for gitt da jeg gikk hjemme med barna?! I morgen drar jeg for øvrig grytidlig, bokstavelig talt, til Gjøvik fordi bestevenninna mi har vært gjennom en operasjon – så jeg vil dra dit og ta vare på henne. Det er altså hovedgrunnen til at jeg drar, så jeg får et lite døgn i Gjøvik. Jeg håper jeg også rekker å spille inn en video til dere hjemme hos min familie, hvor søsteren min har det ene videokameraet mitt. Gjett hvilken video jeg skal lage? Et lite hint: Det er en reaksjonsvideo!

Nå skal jeg snart begynne å pakke litt før jeg må vaske gulvet, av alle ting, rydde, dusje og så forhåpentligvis legge meg. Okei da, hvem prøver jeg å lure. Jeg skal selvfølgelig avslutte det hele med å sitte oppe alt for lenge og se på en eller annen serie. Det er så typisk meg når jeg endelig har fri fra skolen, og jeg lærer virkelig aldri uansett hvor trøtt jeg er dagen etter. Råd tas i mot med stor takk til hvordan jeg kan bli kvitt uvanen min. Haha!

Ønsker alle en riktig god helg, kos dere og nyt dagene ❤️

9 kommentarer

Siste innlegg