GJESTEINNLEGG AV FREDRIK

Gjesteinnlegg av Fredrik

Hei! Godt nyttår alle! Nå er det en god stund siden sist jeg var her. Så tenkte at det passet perfekt å slenge inn et par ord og tanker nå mens jessica ligger og halvsover til en komedie på TVen. Er ikke så veldig mye som skjer på min front egentlig. Går veldig i det samme med jobb, men er veldig godt fornøyd med det. Ungene vokser og utvikler seg. Merker veldig godt hvor avhengig de er av hverandre. De leker så utrolig bra sammen og jeg kjenner at pappahjertet mitt smelter helt sammen til tider.

Noah og jeg hadde litt alenetid sammen igår da Jessica var ute med Leo. Så sitter jeg og den lille fantastiske Noah sammen og tegner på stuebordet, da Noah ut av det blå bare “pappa, det er Leo og Noah” så har han da tegnet broren sin og seg selv sammen <3 (skal sies at Leo var en litt større krussedull enn det Noah var haha)

Så vil jeg bare si hvor utrolig stolt jeg er av Jessica. Fikk høre i så mange år at hun ikke ville klare å fullføre skolen så ung med to barn. Men jeg skal si dere at hu er helt rå! I tillegg verdens beste mamma på hjemmebane <3 og utrolig nok ha litt tid til meg også! Gleder meg til å oppleve 2020 med deg og barna våre.

Elsker deg.

-Fredrik

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg